پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهتجارتاصناف و اتاق‌هاهنوز هیچ یک از ائتلاف ها موضع خود را معین نکرده اند

هنوز هیچ یک از ائتلاف ها موضع خود را معین نکرده اند

رضا پدیدار کاندیدای انتخابات اتاق‌تهران، گفت: پتانسیل بخش‌خصوصی بسیار بالاتر از‌آن است که اکنون استفاده می‌شود، توسعه فضای کسب‌و‌کار بخش‌خصوصی باید در راس امور اتاق نهم قرار گیرد در حالی که شاهدیم ‌مدیریت در اختیار صندوق‌های بازنشستگی، دولت و خصولتی هاست

به گزارش رتبه آنلاین، پدیدار در گفتگو با «اتاق نیوز» در خصوص برنامه هایی که این دوره در اتاق تهران اجرایی شد، اظهار داشت: به طور کلی در چهار چوب برنامه هایی که برای  اتاق تهران در این دوره تعریف شده بود با توجه به ضریب امنیت بالای آن شاهد اجرای 90 در صد از این برنامه ها براساس برنامه ریزی اتاق بودیم و 10 درصد باقیمانده به علت عارضه های اجتماعی اجرایی نشد.

وی شاخص ترین اقدام اتاق هشتم را حمایت از تشکل ها دانست و افزود: ارائه گزارش به مقامات مسئول جهت سیاست گذاری های اجتماعی، رسیدگی به مسئله فساد، تعاملات بین المللی و توافق نامه‌های بین المللی و دعوت از شرکت های بزرگ و کوچک از دیگر اقدامات شاخص این تشکل بود .

کاندیدای انتخابات اتاق تهران در خصوص برنامه هایی که اتاق نهم باید در صدر رسیدگی و امور خود قرار دهد، گفت: توسعه فضای کسب و کار برای بخش خصوصی زیرا توان و پتانسیل بخش خصوصی بسیار بالاتر از آن است که اکنون استفاده می شود، در حالی که شاهد هستیم سبد مدیریت در اختیار صندوق های بازنشستگی، دولت و شرکت های خصولتی است و از ظرفیت بسیار بالای بخش خصوصی بهره لازم برده نمی شود .

این فعال عرصه اقتصاد کشور تصریح کرد: اتاق بازرگانی در این دوره باید رویکرد خود را بر استفاده از این ظرفیت ها قرار دهد و در مرحله بعد در عرصه بین المللی به معرفی شرکت بپردازد و با اعطای معافیت های مالیاتی که در همه جای دنیا مرسوم و رایج است به واحد های تولیدی اجازه دهند تا جان بگیرند .

کاندیدای انتخابات اتاق تهران در خصوص اهداف خود جهت شرکت در انتخابات اظهار داشت: به خواست انجمن ها و تشکل ها در انتخابات شرکت کردم چون به نوعی توانستیم به آنها در اداره امور خود کمک کنیم، همچنین با انگیزه روانسازی اقتصاد، ثبات در دستورالعمل ها و رویه ها، انسجام بین بخش خصوصی و ایجاد ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی در انتخابات این دوره حضور دارم .

وی در خصوص ائتلاف های انتخابات این دوره خاطر نشان ساخت: هنوز هیچ یک از ائتلاف ها موضع خود را معین نکرده اند و پس از مشخص شدن این موضوع ائتلاف خود را انتخاب می کنم .

پدیدار درخصوص نظر برخی از کاندیداها در خصوص عدم رونق انتخابات این دوره اظهار داشت: متاسفانه ما ایرانی ها در همه امور عجولانه تصمیم میگیریم و افراطی هستیم و نظر دادن در  خصوص کیفیت انتخابات این دوره زود بوده و باید تا زمان انتخابات صبر داشت، هنوز اتفاقی نی افتاده است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید