پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادینیروی انسانی مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد مبارکه در سال ۹۹

نیروی انسانی مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد مبارکه در سال ۹۹

نیروی انسانی مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد مبارکه در سال ۹۹

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جلسه کاری با حضور معاون بهره‌برداری، مدیران و رؤسای ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم از نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت فولاد مبارکه در سال ۹۹ یاد کرد و گفت: با وجود مشکلات متعدد در سال گذشته از جمله کرونا، سالی طلایی برای فولاد مبارکه رقم خورد و این موفقیت مرهون تلاش ارزنده نیروی انسانی بوده است.

به گزارش رتبه آنلاین از گسترش نیوز، مهندس حمیدرضا عظیمیان در خصوص تأمین مواد اولیه یادآور شد: هم‌اکنون فولاد مبارکه با نابسامانی و بی‌نظمی زیادی در تأمین مواد اولیه مواجه است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، سال قبل کارنامه درخشانی برای فولاد مبارکه به ثبت رسید و گام‌های بزرگی برای تحقق جهش تولید در شرکت برداشته شد. امسال نیز با تکیه‌بر همان نیروی انسانی متعهد و کوشای شرکت و با همین روحیه همدلی و همبستگی که در کارکنان وجود دارد، در جهت تحقق شعار سال گام برخواهیم داشت.

عباس اکبری محمدی، معاون بهره‌برداری نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش میزان تولید در سال گذشته از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیرعامل در این زمینه قدردانی کرد.

مدیر فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در ادامه این جلسه به پیش‌بینی تولید بیش از ۷ میلیون تن تختال در سال جاری اشاره کرد و گفت: این هدف با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و کاهش ضایعات قابل‌دستیابی است.

غلامرضا سلیمی تولید تختال ۳۰۰ و ۲۵۰ میلی‌متر را از دستاوردهای خوب سال گذشته عنوان کرد و افزود: این دستاوردها حاصل تلاش کارکنان خدوم فولاد مبارکه و حمایت‌های مستمر مدیرعامل و معاونت‌ها است.

وی در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در سال جاری نیز اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های هات‌شارژ آهن اسفنجی و هات‌شارژ اسلب با هدف کاهش مصرف انرژی و افزایش تولید از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین پروژه‌های در دست بررسی است. ضمن اینکه با توجه به اهمیت ماشین ریخته‌گری شماره۱ در فولادسازی و مطابق با برنامه تولید در نورد گرم ۲، عملیات بهینه‌سازی و مدرن‌سازی این ماشین نیز در دستور کار قرار دارد.

سلیمی بومی‌سازی را یکی از برنامه‌های مهم این ناحیه عنوان کرد و افزود: به‌منظور تولید پایدار در شرکت، بومی‌سازی همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و در نواحی مختلف شرکت، با استفاده از دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، از این ظرفیت برای ساخت و تأمین تجهیزات و قطعات موردنیاز شرکت بهره گرفته شده است. نمونه بارز آن آخرین اقدام این ناحیه در زمینه بومی‌سازی صفحات مسی قالب ریخته‌گری است که با پوشش این صفحات، عمر آن‌ها دو برابر شده و صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای برای شرکت به همراه داشته است.

گفتنی است در ادامه این جلسه دیگر مدیران و رؤسای ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نیز ضمن بیان نظرات خود، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیرعامل قدردانی و بر ادامه تلاش و کوشش در جهت تحقق اهداف شرکت تأکید کردند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید