سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهخبرورزشیدریبل شگفت‌انگیز ستاره استقلال جهانی شد

دریبل شگفت‌انگیز ستاره استقلال جهانی شد

دریبل شگفت‌انگیز ستاره استقلال جهانی شد

مهدی قایدی، ستاره تیم استقلال، شب گذشته یک دریبل عالی به بازیکن الدحیل زد. این حرکت مورد توجه صفحه فارسی AFC قرار گرفت و قایدی، نیمار معرفی شد.

حرکت تکنیکی مهدی قایدی و دبل لایی او به بازیکن الدحیل، مورد توجه صفحه معروف ۴۳۳ در اینستاگرام قرار گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از پارس فوتبال، مهدی قایدی یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۱ بوده است. درخشش ستاره بوشهری استقلال منجر به تعریف و تمجید رسانه‌ها و صفحات عربی در فضای مجازی شد و چندین خبرنگار مشهور عربستانی، او را استعداد بدون رقیب آسیا لقب دادند.

    هر چند استقلال در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها مغلوب الدحیل شد ولی مهدی قایدی عملکرد خوبی در برابر حریف قطری داشت و در یک صحنه نیز داور مسابقه می‌توانست پس از خطای محمد موسی به روی او، یک ضربه پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کند.

    اما در این مسابقه، قایدی با یک حرکت شگفت‌انگیز و زیبا، اسماعیل محمد بازیکن الدحیل را به طور کلی از جریان بازی خارج کرد و موجب سوژه شدن او توسط صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد. قایدی در این صنه پس از یک استپ زیبا، توپ را از میان پاهای این بازیکن عبور داد و در ادامه نیز برای بار دوم به اسماعیل محمد لایی زد و این بازیکن که سراسیمه به دنبال متوقف کردن قایدی بود، روی زمین افتاد و از تعقیب مهاجم استقلال دست کشید.

    حالا صفحه معروف و میلیونی ۴۳۳ در اینستاگرام صحنه‌های لایی زدن قایدی را سوژه کرده است. این صفحه با انتشار ویدیوی این صحنه نوشته است:

     “با ابراز ناراحتی برای مدافع”.

    ویدیویی که پس از ۴۵ دقیقه به ۳۰۰ هزار لایک رسید و در میان فوتبالدوستان خارجی نیز مورد توجه قرار گرفت.

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید