جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبررویدادهامراسم معارفه فرهاد مجیدی برگزار شد/ همه آمدند جز وریا!

مراسم معارفه فرهاد مجیدی برگزار شد/ همه آمدند جز وریا!

فرهاد مجیدی

مراسم معارفه فرهاد مجیدی در مجموعه تهرانسر برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلایناز ایسنا، تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) دوباره از سر گرفته شد که در نخستین جلسه از دور جدید تمرینات مراسم معارفه فرهاد مجیدی، سرمربی جدید آبی‌های پایتخت برگزار شد.

در همین راستا، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال به همراه هادی مباشری معاون اجرایی، بهرام امیری و امیر سلطانی مشاوران سرپرست باشگاه و ستار همدانی در محل تمرین استقلال حاضر شدند تا مراسم معارفه فرهاد مجیدی و کادرش را برگزار کنند.

هم‌چنین جمعی از پیشکسوتان استقلال مانند پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی، مهدی امیر آبادی، اصغر حاجیلو و علیرضا اکبرپور در این مراسم معارفه حضور دارند.

نکته عجیب درباره مراسم معارفه مجیدی این است که بازیکنانی سرشناسی مانند وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و … هنوز در محل تمرین حضور پیدا نکردند. دلیل این اتفاق، ناراحتی آن‌ها از واریز نشدن مطالبات‌شان تا این لحظه است. البته مدیران استقلال کارهای بانکی واریز مطالبات بازیکنان را انجام دادند اما پول آن‌ها هنوز به حساب‌شان واریز نشده است.

در همین راستا، مدیران استقلال به همراه مجیدی و کادرفنی‌اش در تلاش هستند از طریق صحبت با این بازیکنان، آن‌ها را راضی به حضور در تمرین امروز کنند با این حال احتمال برگزار نشدن تمرین نخست استقلال با حضور فرهاد مجیدی هم وجود دارد. در هر صورت باید دید که تا دقایقی دیگر چه تصمیمی از سوی مسوولان استقلال گرفته می‌شود.

پس از گذشت چند دقیقه بازیکنان غایب به جز وریا غفوری، کاپیتان استقلال به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند تا مراسم معارفه مجیدی در رختکن مجموعه تهرانسر برگزار شود. همچنین علی دشتی پس از گذشت چند دقیقه محل تمرین را ترک کرد و منتظر برگزاری مراسم معارفه نماند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید