شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریتندترین و خطرناک‌ترین بستنی دنیا

تندترین و خطرناک‌ترین بستنی دنیا

این بستنی را با استفاده از چیلی‌های تند ساختند. تندی آن‌ بیش از ۱.۵ میلیون واحد در مقیاس اسکوویل است. آیا میتوانید تندترین و خطرناک‌ترین بستنی دنیا را تجربه کنید؟

به گزارش رتبه آنلاین : شاید عجیب به نظرتان برسد که یک بستنی تند باشد. اما وقتی درباره بستنی «نفس شیطان» صحبت می‌کنیم همه چیز فرق می‌کند. این بستنی با استفاده از چیلی‌های تند ساخته شده. تندی آن‌ بیش از ۱.۵ میلیون واحد در مقیاس اسکوویل است و همین آن را خطرناک‌ترین بستنی دنیا می‌کند. می‌توانید آن را فلفل کارولینا ریپر مقایسه کنید که تندترین فلفل جهان است و تندی آن بین ۱.۴ تا ۲.۲ میلیون واحد اسکوویل است.

این بستنی توسط صاحب کافه‌ای به نام «مارتین باندونی» به گلاسگو، اسکاتلند رسید. اما او ادعا می‌کند دستور این بستنی قرن‌هاست که بین بستنی‌سازان ایتالیایی مثل یک راز در جریان است. همچنین به نشانه شجاعت در گردهمایی‌های سالانه بین استادان تجارت استفاده می‌شود. اما مارتین آن را در منوی بستنی‌های کافه‌اش قرار میدهد.

این بستنی آنقدر تند است که فقط به مشتریان بالای ۱۸ سال که توافقنامه امضا کنند ارائه می‌شود. در این توافقنامه ذکر شده که خوردن بستنی ممکن است خطر آسیب شخصی، بیماری یا مرگ احتمالی در پی داشته باشد. حتی کارکنان کافه برای سرو بستنی در ظرف باید دستکش بپوشند.

منبع : wcsx.com

همچنین بخوانید : غذا های عجیب در سراسر جهان !

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید