جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهتجارتاصناف و اتاق‌هاگروه فعالان توسعه و ائتلاف برای فردا یک لیست می‌دهند

گروه فعالان توسعه و ائتلاف برای فردا یک لیست می‌دهند

علامیرمحمدصادقی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و تهران در مورد تحولات انتخاباتی اخیر گفت: هدف اصلی ما این است که افرادی وارد اتاق بازرگانی شوند که هم بتوانند منافع و نیازهای اقتصاد کشور و هم بخش خصوصی را پیگیری کنند. نیت هر کدام از کاندیداها باید کمک به اقتصاد کشور و تسهیل فضای کسب و کار باشد. رقابت‌های انتخاباتی به سرعت به دست فراموشی سپرده می شود ولی آنچه باقی می ماند اخلاق و پایبندی به عهده است. به گزارش رتبه آنلاین از کارخانه آنلاین، میرمحمدصادقی افزود: گروه فعالان توسعه به این جمع بندی رسیده است که می توان با اشتراک نظر و تفاهم بیشتر بهترین‌ها و صاحب صلاحیت‌ترین‌ها را به اتاق بازرگانی فرستاد. هدف ما در انتخابات پیش روی تنها کسب کرسی و حضور در اتاق بازرگانی نیست، بلکه قصد داریم به تقویت بنیه فکری و همچنین پشتوانه اعتباری این نهاد بخش خصوصی کمک کنیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل با ائتلاف برای فردا که تشکیل یافته از افرادی دلسوز و معتبر و معتمد در بخش خصوصی است، گفت وگوهایی انجام دادیم. این گروه هم هدفی به غیر از تقویت اتاق بازرگانی ندارد و به همین دلیل تصمیم برآن شد که گروه فعالان توسعه که تشکیل یافته از چهره های قدیمی، پیشکسوت، صاحب نظر و اهل فن است با ائتلاف برای فردا یک لیست مشترک برای حضور در انتخابات دوره نهم اتاق بازرگانی ارائه دهد. در حال حاضر دوستان ما به جمع ائتلاف برای فردا پیوسته اند و همگی با این آرمان مشترک برای کمک به بخش خصوصی درمند و ملی کشور به صحنه آمده ایم.

او به فعالان اقتصادی توصیه کرد: امیدوارم که فعالان اقتصادی در انتخابات پیش روی اتاق بازرگانی حضوری گسترده و قوی داشته باشند. رای بالا و مشارکت گسترده به اتاق بازرگانی اعتبار می دهد و فارغ از نام و عنوان افراد هرکس با پشتوانه رای مردمی وارد اتاق شود، با همین قدرت و جدیت مطالبات بخش خصوصی را به خوبی پیگیری می کند. برداشت ما این است که لیست اشتراکی میان ائتلاف برای فردا و فعالان توسعه ترکیبی از افراد جوان و پیشکسوت است که یکی با انرژی بسیار بالا و دیگری با تجربه قابل توجه می تواند در این عرصه خدمت به مردم موفق و کامیاب باشد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید