جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیپدیده چلسی و لیگ برتر کدام را انتخاب می‌کند؟ نیجریه یا انگلیس

پدیده چلسی و لیگ برتر کدام را انتخاب می‌کند؟ نیجریه یا انگلیس


تامی آبراهام در پاسخ به احتمال تغییر تابعیت خود گفت هرگز نگویید هرگز!

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا به نقل از تایمز، تامی آبراهام این روزها نامی است که زیاد شنیده می‌شود. از جمله اینکه آبراهام با ۲۱ سال و ۳۴۷ روز جوانترین بازیکن تاریخ چلسی است که موفق می‌شود برای این تیم هت‌تریک کند. ستاره این روزهای چلسی که بازیکن جوانی است دو بازی ملی برای انگلیس انجام داده است ولی چون این دو بازی دوستانه بوده و جزو بازی‌های رسمی تحت فیفا نبوده است، او می‌تواند به خاطر اصالت نیجریه‌ای که دارد تیم ملی فوتبال نیجریه را انتخاب کند.

آبراهام اکنون با هفت گل زده در کنار سرخیو آگوئرو برترین گلزن این فصل لیگ برتر انگلیس نیز است که سه تای این گل‌ها در بازی برابر ولورهمپتون به ثمر رسید.

این بازیکن جوان درباره موضوع تابعیت خود گفت: من هم چنین چیزهایی را شنیده‌ام ولی الان تمرکز من روی این مسائل نیست.  هر وقت وقتش رسید تصمیم لازم را می‌گیرم الان تنها به این فکر می‌کنم که بتوانم برای چلسی گلزنی کنم و این تیم را به پیروزی برسانم. الان نمی‌شود چیزی گفت. هرگز نگویید هرگز! فعلا به بازی در چلسی فکر می‌کنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

او بعد از حضور قرضی در تیم‌های بریستول‌سیتی، استون ویلا و سوانزی در این فصل فرصت درخشش در تیم چلسی را به دست آورده است. باید دید همچون ویلفرد زاها که تیم ملی ساحل عاج را انتخاب کرد، آبراهام نیز تابعیت نیجریه‌ای خواهد گرفت و این تیم آفریقایی را همراهی می‌کند یا ترجیح می‌دهد برای حضور در تیم ملی انگلیس رقابت سختی با هری کین داشته باشد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید