شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزبهنام یخچالی، کاندیدای برترین بازیکن سال آسیا

بهنام یخچالی، کاندیدای برترین بازیکن سال آسیا

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران در میان 8 بازیکن برتر سال 2022 آسیا قرار گرفته است.

یخچالی، کاندیدای برترین بازیکن سال آسیا

بهنام یخچالی که تا ابتدای لیگ امسال به عنوان لژیونر در بوندس لیگای آلمان بازی می کرد، بار دیگر به لیگ ایران بازگشت و هم اکنون در ترکیب شهرداری گرگان به میدان می رود.
به گزارش “ورزش سه”، این ستاره ملی پوش بسکتبال ایران با اعلام فیبا در میان برترین های سال آسیا قرار گرفته است. بهنام یخچالی از ایران به همراه وائل اراکجی (لبنان)، ژو کی (چین)، دار تاکر (اردن)، یچتا واتانابه (ژاپن)، اسکاتی تامپسون (فیلیپین)، سانچیر تونگالاگ (مغولستان) و  فردی ریش (تایلند) 8 کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن سال 2022 قاره کهن هستند.

1785639

به گزارش خبرنگار رتبه آنلاین برترین بازیکن سال 2022 توسط هواداران بسکتبال انتخاب می شود و رای گیری به صورت اینترنتی خواهد بود؛ به این شکل که هر بازیکن باید طی سه مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال برای رسیدن به عنوان برترین بازیکن سال با یکی دیگر از بازیکنان رقابت کند.
هم اکنون در مرحله یک چهارم نهایی جدولی که فیبا ترسیم کرده، بهنام یخچالی با فردی ریش از تایلند رقابت می کند و تا لحظه تنظیم این خبر حدود 800 رای از رقیب خود بیشتر کسب کرده است.

1785640

علاقه مندان به بسکتبال می توانند از طریق این لینک بهنام یخچالی را حمایت کرده و به بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران رای بدهند.

البته فدراسیون جهانی تاکید کرده است که نتیجه این نظرسنجی به صورت رسمی بهترین بازیکن سال آسیا را انتخاب نمی‌کند و صرفا آرای هواداران بسکتبال در قاره کهن به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید