شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشینعمت خلیفه: لیگ برتر کیفی باید مدنظرمان باشد

نعمت خلیفه: لیگ برتر کیفی باید مدنظرمان باشد

سید نعمت خلیفه

 داشتن لیگ کیفی باید مدنظر اهالی تکواندو باشد

به گزارش رتبه آنلاین، سید نعمت خلیفه در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برگزاری هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته لیگ برتر با کاهش تیم مواجه بوده‌است، اما از نظر من سطح تیم‌ها نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است. امیدوارم لیگ برتر امسال نیز بتواند همچون فصل های گذشته روند معمول خود را طی  کرده و شاهد نتایج و مبارزات خوبی در آن باشیم.

او افزود: درست است که تعداد تیم‌ها کم شده است (از یازده به هشت تیم کاهش یافته است)، اما هدف ما باید لیگ کیفی باشد تا بتوانیم نتایج خوبی برای تکواندوی ایران کسب کنیم. تیم‌هایی هم که در این فصل حضور دارند، از قدرت‌های لیگ محسوب می‌شوند و باید شاهد مسابقات خوبی باشیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد  ترکیب تیم خود نسبت به فصل گذشته، اظهار کرد:  تیم ما در دقیقه ۹۰ بسته شد در این فصل نیز شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده‌ایم ، اما از رده جوانان و نوجوانان نفراتی را به تیم اضافه کرده‌ایم. با این حال هدف ما موفقیت است و برای آن نیز تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در گرند اسلم در ادامه‌ با بیان این که تیم دانشگاه آزاد قهرمانی فصل گذشته را در مسابقات پایانی از دست داد، گفت: اتفاق ناخوشایندی بود که رخ داد، اما برای فصل جدید تمام تلاش خود را می‌کنیم با تمرینات متداوم روند رو به رشدی را در طول فصل طی کرده و به بهترین نتیجه‌ برسیم. ضمن این که  در همین هفته‌ نخست مسابقات نیز توانستیم با نتایج ۶ ــ ۲ و ۷ ــ یک رقبای خود را شکست داده و عملکرد خوبی نیز داشته باشیم.

نعمت خلیفه در پایان صحبت‌های خود با بیان این که مبالغ قرارداد تکواندوکاران در لیگ برتر افزایشی نداشته است، خاطر نشان کرد: مسائل مالی در لیگ تکواندو شرایط خوبی ندارد و امیدوارم در این زمینه  شاهد پیشرفت‌هایی نیز باشیم. همچنین باید بگویم قراردادهای ما افزایشی نداشته است، ولی مسئولان دانشگاه آزاد با حمایت‌هایی که انجام داده‌اند تیم ما را برای شرکت در لیگ برتر آماده کردند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در گرند اسلم،  گفت: دلیل کاهش تیم‌ها در این فصل لیگ برتر مسائل مالی است که در همه جا وجود دارد. امیدوارم با این وجود لیگ برتر روند خوبی داشته باشد تا بتوانیم تکواندو را به روزهای خوب برسانیم.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید