جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیفرصت دوباره کادر فنی تیروکمان به میلاد وزیری برای حضور در جام...

فرصت دوباره کادر فنی تیروکمان به میلاد وزیری برای حضور در جام جهانی


سرمربی تیم ملی ریکرو درباره وضعیت میلاد وزیری و عرفان ارژنگی‌پور بعد از انجام رکوردگیری برای دعوت به تیم ملی گفت: این دو کماندار به دلیل ناآمادگی رکورد پیش‌بینی شده را ثبت نکردند و برای دعوت به تیم ملی دوباره باید در رکوردگیری شرکت کنند.

به گزارش رتبه آنلاین، مجید میررحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت عرفان ارژنگی‌پور و میلاد وزیری برای دعوت به تیم ملی اظهار کرد: هر چند ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جام جهانی چین را پیش از این بسته بودیم، اما به درخواست رئیس فدراسیون تیروکمان قرار بر این شد که از وزیری و ارژنگی‌پور که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشتند، برای دعوت به تیم ملی و شرکت در مسابقات چین، رکوردگیری انجام شود که متأسفانه در رکوردگیری که از این دو کماندار در سایت تیروکمان به عمل آوردیم به دلیل نداشتن تمرین کافی و آمادگی نداشتن به حد نصاب لازم نرسیدند.

او گفت: البته با تصمیم کادر فنی قرار بر این شد که به میلاد وزیری فرصت دیگری داده شود تا تمرین بیش‌تری انجام دهد. در حال حاضر نیز کمانداران تحت فشار بدنسازی هستند و این فشار در اردوی گوانگجو کاهش پیدا خواهد کرد و سپس بعد از انجام رکوردگیری، کمانداران شرکت‌کننده در جام جهانی چین مشخص خواهند شد.

سرمربی تیم ملی ریکرو خاطرنشان کرد: هدف ما موفقیت در چین است و سعی داریم کسانی را عازم مسابقات جهانی کنیم که کمک حال تیم باشند و به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

میررحیمی تصریح کرد: کارهای اعزام تیم به چین انجام شده و هماهنگ کردیم با اعزام کمانداران به چین، وزیری در تهران بماند و تمرین کند و هم‌زمان با انجام رکوردگیری از کمانداران در چین از او نیز رکورد گرفته شود.

وی هم‌چنین درباره وضعیت عرفان ارژنگی‌پور گفت: ارژنگی‌پور خیلی آماده نبود و تصور نمی‌کنم خود را در این زمان کوتاه برساند.

سرمربی تیم ملی ریکرو در پایان اظهار کرد: کمانداران در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و خوشحالم که از تیم یکپارچه، هماهنگ و بدون حاشیه‌ای برخورداریم. امیدوارم که در چین به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید