جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیصانعی: به دنبال بالا بردن روحیه ملی پوشان هستیم

صانعی: به دنبال بالا بردن روحیه ملی پوشان هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: سعی می‌کنیم با برگزاری بازی‌های دوستانه، آمادگی بازیکنان را ارزیابی کنیم و در اردو‌های پایانی برنامه‌ریزی دقیق تری را داشته باشیم.

صانعی: به دنبال بالا بردن روحیه ملی پوشان هستیمبه گزارش رتبه آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: پس از برگزاری تمرینات مختلف و اجرای برنامه‌های تکنیکی و تاکتیکی؛ عصر دیروز ملی پوشان بازی دوستانه با منتخب اسلامشهر که با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان بودند، برگزار کردیم. نکته جالب توجه اینکه ۵ بازیکنی که قبلا در تمرینات تیم ملی فوتسال المپیک حضور داشتند در این تیم بازی می‌کردند.

وی افزود: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. جوانان با انگیزه و بازیکنان با تجربه‌ای داشتند. در واقع بازی تمرینی بود که ملی پوشان نیاز به آن داشتند. ما به اهداف تمرینی خود تا حدودی در این مسابقه رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: برای اینکه به بازیکنان روحیه دهیم یک اردوی تفریحی و تمرینی 2 روزه در شمال در نظر گرفته ایم که بازیکنان علاوه بر کسب روحیه، تمرینات خود را دنبال کنند. هفته آینده نیز از ۳۱ تا ۴ مهر اردو داریم تا بازیکنان بتوانند در اردو‌های نهایی تمرنیات بیشتری را برای آمادگی در مسابقات برگزار کنند.

صانعی در پایان گفت: وضعیت تیم خوب است تنها چیزی که ما را نسبت به تیم‌های برتر دنیا نگران می‌کند این است که وضعیتمان نسبت به تیم‌های دیگر نمی‌دانیم. چون با تیم‌های در حد بالا بازی نکرده ایم و نمی‌دانیم در چه سطحی هستیم. به غیر از بازی با ایتالیا، دنبال این بودیم که حداقل چند بازی با تیم‌های برتر دنیا انجام دهیم و بدانیم کجای فوتسال جوانان در دنیا قرار داریم. نقاط ضعف و قوت خود را بدانیم و برنامه ریزی کنیم. بحث تمرین و مسابقه کاملا متفاوت است. در شرایط تمرینی بازیکنان وضعیتشان بسیار متفاوت‌تر از شرایط مسابقه است و ما نیاز داریم تا بازیکنان در شرایط مسابقه مرتبا قرار بگیرند. به هر حال امیدواریم بازیکنانی که انتخاب کردیم و با بازی‌های داخلی و تمریناتی که انجام می‌دهیم، بهترین عملکرد را در رقابت‌های ۲۰۱۸ آرژانتین داشته باشند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید