شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزنشست تخصصی بررسی شاخص های بهره وری صنعت بیمه برگزار شد

نشست تخصصی بررسی شاخص های بهره وری صنعت بیمه برگزار شد

این نشست به میزبانی بیمه نوین برگزار شد که در آن وضعیت بهره وری کشور ایران در بین کشورهای آسیایی عضو سازمان بهره‌وری آسیایی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

از مهمترین موارد قابل ذکر، بالا بودن وضعیت بهره وری در دهه 40 در کشور بوده است که در آن زمان هیچیک از کشورهای توسعه یافته در آسیا چنین وضعیت مساعدی نداشتند و در سال های بعد توانستند شاخص های بهره وری خود را بهبود دهند.

به گزارش رتبه آنلاین بهره وری کل عوامل در صنعت بیمه در مقایسه با صنایع بانکداری و خودروسازی از وضعیت بهتری برخوردار بوده است اما در زمینه شاخص بهره وری نیروی کار صنایع بانکداری و خودروسازی مقدار بالاتری نسبت به صنعت بیمه داشته اند که دلایل مربوط به آن در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش مقایسه ای نیز در زمینه وضعیت بهره وری شرکت های بیمه با یکدیگر انجام شد و شرکت های بیمه ای که در شاخص های مختلف وضغیت بهتری داشتند معرفی شدند و تجزیه و تحلیل های مختصری در ارتباط با این شاخص ها انجام شد. همچنین نمایندگان مربوط به شرکتهای بیمه نیز تحلیل کارشناسی خود را در ارتباط با روند شاخص های شرکت های بیمه ارایه کردند. در انتهای نشست مقرر شد با هدف رسیدن به نتایجی مشخص در این زمینه نشست صنعت بیمه ادامه پیدا کند.

در ابتدای نشست نیز مدیرعامل انجمن توسعه بهره وری ضمن ارایه تاریخچه ای از انجمن برنامه های سال جاری پیش بینی شده را اعلام و از همه علاقه مندان در این زمینه دعوت به همکاری کرد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید