شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیسعیدی: ۱۵ درصد از اعتبارات فدراسیون‌ها باقی مانده است

سعیدی: ۱۵ درصد از اعتبارات فدراسیون‌ها باقی مانده است


خزانه دار کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی کمیته گزارش مالی خود را ارائه کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گزارش مالی را ارائه کرد. طبق این گزارش بودجه مصوب فدراسیون‌ها مبلغ ۲۳۷.۷۷۶ میلیون ریال بود که ۲۲۰.۹۳۵ میلیون ریال آن به فدراسیون‌ها پرداخت شده است. مبلغ ۱۴۸.۲۵۸ میلیون ریال آن نیز هزینه اعزام کاروان‌ها شده است.

از طرفی بودجه اصلی مصوب دولت در سال ۹۶ مبلغ ۲۰۷.۹۴۷ میلیون ریال بوده که تخصیص یافته است. بودجه اصلی مصوب سال ۹۷ مبلغ ۵۴۳.۲۰۰ میلیون ریال بوده که تاکنون مبلغ ۴۶۰.۰۰۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

همچنین برای ردیف متفرقه برای سال ۹۶ مبلغ ۱۱۹.۰۰۰ میلیون ریال مصوب شده بود که این مبلغ تخصیص داده شد. برای سال ۹۷ برای این منظور مبلغ ۱۱۰.۰۰۰ میلیون ریال مصوب شده بود که تاکنون مبلغ ۷۰.۰۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

در سال ۹۶ بودجه مصوب شده برای تملک دارایی های سرمایه ای مبلغ ۲۰.۷۸۷ میلیون ریال بوده که تنها مبلغ ۱۴.۳۰۳ میلیون ریال برای این منظور تخصیص یافته است. این بودجه برای سال ۹۷ مبلغ ۵۱.۸۸۷ میلیون ریال بوده که تاکنون مبلغ ۵۰.۵۵۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

کیکاووس سعیدی در مورد بودجه فدراسیون‌ها گفت: ۱۵ درصد از اعتبارات فدراسیون ها در سال ۹۷ باقی مانده که تلاش می کنیم در روزهای آتی تامین شود.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم همانند سال گذشته در کمیسیون تلفیق مجلس بودجه کمیته ملی المپیک افزایش داده شود. چون سال گذشته در کمیسیون تلفیق ۱۷ میلیارد به بودجه ما اضافه شد.

این گزارش مالی با بالا بردن دست توسط اعضای مجمع تایید شد.

 

خبرنگار: معصومه عبدالجوادی

دبیر خبر: امیرداود کمالی

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید