پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریراه‌اندازی اولین فروشگاه اینترنتی«خوشحالی فروشی»

راه‌اندازی اولین فروشگاه اینترنتی«خوشحالی فروشی»

فروشگاه «وج کالا» به عنوان یک فروشگاه اینترنتی آنلاین در مسیر «دوستی با طبیعت» همزمان با عید سعید فطر رونمایی و آغاز به کار کرد.

به گزارش رتبه آنلاین، فروشگاه اینترنتی آنلاین «وج کالا» به آدرس اینترنتی www.vegkala.com با هدف «خوشحالی فروشی» برای دوستداران طبیعت و علاقه مندان به کالاهای سالم راه اندازی و در ادامه با فروش محصولات مصرفی گیاهی فعالیت خود را توسعه خواهد داد.

بر پایه اطلاعات به دست آمده، این فروشگاه اینترنتی با شعار «از امروز خوشحالی می فروشیم!» در تاریخ 25خرداد ماه 1397، همزمان با عید سعید فطر آغاز به کار کرد تا فرصتی برایی مشتاقان به کالاهای سالم، طبیعی و گیاهی فراهم شود؛که در این زنجیره ی بافته شده از احترام و عشق بتوانند به خرید و فروش محصولات خود بپردازند.

هلدینگ پارسیان هوشمند، با همکاری مجموعه شکلات‌های دست ساز وگان، بنیان گذار این فروشگاه اینترنتی آنلاین است تا هدفی بزرگ در کار مشارکتی محقق شود؛ هدفی که تقدیمِ با احترامِ خوشحالی است. زیرا نیاز به نوازش و حس خوب در همه سردی‌های روزمره آنچنان گم گشته که خوشحالی را باید با صدای بلند فریاد زد.

از این رو، این سایت ابزاری است برای پررنگ کردن حس خوب در قلب کسانی که دوستشان داریم و چشاندن طعم خوش «کرامت انسانی».

پیام «خوشحالی پایدار» یکی از مهم‌ترین سیاست گذاری‌هایی است که این فروشگاه در قالب مهربانی و عشق به طبیعت و کمترین آسیب به زمین و محیط زیست‌مان به آن توجهی خاص دارد.

این بدان معناست که محصولات ارائه شده در این فروشگاه شامل خوراکی‌ها، پوشیدنی‌ها و انواع لوازم مصرفی همسو با طبیعت شکل گرفته و در مسیر محافظت از محیط زیست عرضه خواهند شد.

بر اساس این گزارش، در گام اول و همزمان با راه اندازی این فروشگاه، شکلات‌های دست‌سازخانگی وگان در انواع طعم‌ها با بسته‌بندی‌هایی زیبا، خاص و متفاوت عرضه شده که در نوع خود کاری تازه و بومی در ایران است.

در حوزه تنوع محصولات، این فروشگاه اینترنتی، علاوه بر شکلات‌ها و شیرینی‌های خانگی وگان، هم اکنون دم نوش‌هایی تازه و معطر از برگ‌های سبز این خاک حاصل خیز را ارمغان دارد که در طعم‌ها و مزه‌های اصیل ایرانی و با شکل و فرمی متعهد به فرهنگ و اصالت این سرزمین عرضه می‌شود. این محصولات وطنی، توسط دستانِ پرتلاشِ کشاورز ایرانی کاشت و برداشت شده است.

لازم به ذکر است که در هنگام تحویل کالا بسته‌بندی‌هایی در تنوع رنگ و جنس (چوبی، مقوایی، نمدی، پارچه با الیاف طبیعی) به مشتریان پیشنهاد می‌شود تا آنچه را که برای عزیزانشان بهترین می‌دانند، انتخاب و با آنچه در ذهن می‌پرورانند، سفارشی سازی شود و در آخر با دستانی خالی از عاطفه‌های سرد، در پوششی از مهربانی برای سفارش دهنده کالا ارسال خواهد شد.

گفتنی است که شکلات های دست ساز وگان عاری از هر گونه فرآورده‌های حیوانی است و با بسته‌بندی‌هایی که پر از عشق و احترام است، یک هدیه خاص برای خوشحال کردن عزیزان شماست. اگر تاکید شما بر وگان بودن و کیفیت بالای محصول است این فروشگاه همه ی خواست شما را به یک حقیقت با عنوان «هدیه خاص» بدل می خواهد کرد.

تنها کافی است که وارد سایت «وج کالا» vegkala.com شوید و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. شما فقط خواست خودتان را بگویید تا در وقت و زمان مقرر خوشحالی چون تاجی ارزشمند برسرِ کالای شما بنشیند و به عزیزتان تقدیم شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید