شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاصلاح ناچیز ۷۹۴ واحدیِ شاخص بورس

اصلاح ناچیز ۷۹۴ واحدیِ شاخص بورس

اصلاح ناچیز 794 واحدیِ شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام به افت ناچیز ۷۹۴ واحدی تن داد.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 9میلیارد و 669میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 10هزار و 661میلیارد تومان در یک میلیون و 426هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 794واحدی در ارتفاع یک میلیون و 118 هزار و 118واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر و مخابرات ایران شد و در مقابل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و گسترش نفت و گاز پارسیان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 784میلیون ورقه به‌ارزش 10هزار و 564میلیارد تومان در 605هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 21واحد افت کرد و در ارتفاع 12هزار و 563واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند شد و در مقابل شرکت‌های سنگ‌آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و توکاریل با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید