جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیآیا پشتیبانی دولت از بورس ادامه‌دار است

آیا پشتیبانی دولت از بورس ادامه‌دار است

آیا پشتیبانی دولت از بورس ادامه دار است
هیچ روند صعودی همیشگی نبوده و روزی تغییر مسیر به روند نزولی یا متعادل خواهد داشت. بازار در حال حاضر از روند صعودی به سمت تعادل در و یکپارچگی در حرکت بوده تا شاخص کل فتح جدیدی را رقم بزند.
به گزارش رتبه آنلاین، ولید هلالات، رئیس هیات مدیره سبدگردان اقتصاد بیدار منفی شدن سهام در بازار را به دو بخش تقسیم کرد و به بورس نیوز گفت: بخشی از منفی شدن به اصلاح مربوط بوده که امری طبیعی است، اما بخش دیگر به ایده‌های مختلف موجود برمی گردد.
وی تصریح کرد: حاکمیت، دولت و بانک مرکزی تا ماه‌های قبل، همواره موافق و پشتیبان بازار سرمایه بودند، اما ترس بازار از این است که نظر این گروه به سمت بازار منفی و اصلاح تغییر کرده است. این مسائل بازار را ترسوتر از همیشه کرده است.
هلالات خاطرنشان کرد: هیچ روند صعودی همیشگی نبوده و روزی تغییر مسیر به روند نزولی یا متعادل خواهد داشت. بازار در حال حاضر از روند صعودی به سمت تعادل در و یکپارچگی در حرکت بوده تا شاخص کل فتح جدیدی را رقم بزند.
این کارشناس بازار سرمایه در پایان اضافه کرد:با توجه به نرخ ارز، مسائل نماد‌ها و‌ای تی اف‌های دولتی ریزش برای بازار پیش بینی نشده، ولی اصلاح را تجربه کرده و بعد از آن در یک روند متعادل به کارخود ادامه خواهد داد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید