جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادی۱۵ معامله مشکوک در بورس امروز رخ داد

۱۵ معامله مشکوک در بورس امروز رخ داد

۱۵ معامله مشکوک در بورس امروز رخ داد

در روز رشد ۴۶۴۵ واحدی شاخص، بانک بورسی، یک پتروشیمی، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش رتبه آنلاین از بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با بهبود تقاضا آغاز به کار کرد به طوری که پس از انتشار اطلاعیه لغو عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین برای فردا بدون اعلام دلیل در نهایت، نماگر بازار با رشد ۴۶۴۵ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۸۶ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۵.۶ و ۱.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، بانک تجارت، ایران خودرو، بانک صادرات به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۸۹۱، ۶۳۲، ۵۱۱، ۲۵۰ و ۱۸۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۴ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت سیمان ایلام حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۱.۸ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۳۰.۳ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری خراسان رضوی، صنعتی بهشهر، سرمایه گذاری پارس توشه، قند نقش جهان، پشم شیشه ایران، پارس دارو، پتروشیمی هلدینگ دارویی برکت، توسعه بین المللی پدیده شاندیز، سرمایه گذاری توسعه ملی، سیمان شمال، پتروشیمی تخت جمشید، پدیده شیمی قرن، بانک پاسارگاد و فولاد آلیاژی ایران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک پاسارگاد، یک پتروشیمی، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید