پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیجدیدترین قیمت بیت کوین و انواع ارز‌ دیجیتال

جدیدترین قیمت بیت کوین و انواع ارز‌ دیجیتال

جدیدترین قیمت بیت کوین و انواع ارز‌ دیجیتال

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از  شهرآرا نیوز، قیمت بیت کوین در بازار آزاد صبح امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۰ با افزایش ۴/۷ درصدی، ۴۸ هزار و ۵۰۲ دلار معامله شد.

نخستین روز معاملات جهانی، بازارها نوسانات اندکی داشتند و به‌نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها سرمایه‌گذاران بیش از اینکه هیجانی عمل کنند، کمی صبوری کردند.

    گفتنی است، سیتی بانک در گزارش اخیر خود اعلام کرده که معتقد است بیت کوین اکنون به «نقطه اوج» رسیده است و می‌تواند روزی «ارز انتخابی برای تجارت بین‌المللی» شود، زیرا شرکت‌هایی مانند تسلا و پی‌پال به آن اعتماد دارند.

    سیتی بانک اعلام کرده که «بنابراین آینده بیت کوین هنوز نامشخص است، اما با تعادل ارز در نقطه اوج پذیرش جریان اصلی یا سقوط، به‌طور احتمالی تحولات در کوتاه‌مدت تعیین‌کننده خواهد بود.»

    قیمت بیت کوین بعد از رسیدن به ۵۸ هزار دلار به حدود ۴۷ هزار دلار سقوط کرد. کارشناسان رمز ارز‌ها هشدار داده بودند که سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین و برخی ارز‌های دیجیتال اشتباه است، زیرا به‌احتمال زیاد به‌زودی قیمت‌ها نزولی خواهند شد!

    بیت کوین

    بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۱۰/۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹/۷۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

    اتریوم

    اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۷۷/۱۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۱/۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

    کاردانو

    کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸/۸۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲/۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

    قیمت ارز‌های دیجیتالی

    قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۲ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

    ارز دیجیتالقیمت(دلار)قیمت(تومان)
    بیت کوین48,819۱,۲۸۰,۲۸۲,۵۸۰
    اتریوم1,545.15۴۰,۵۲۱,۶۵۴
    کاردانو1.22۳۱,۹۲۸
    بایننس کوین246.49۶,۴۶۴,۲۷۵
    تتر1۲۶,۲۴۱
    پولکادات35.52۹۳۱,۵۰۰
    ریپل0.43۱۱,۳۸۰

     

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید