پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاین سهام بالاترین سود را در بورس امروز داشت

این سهام بالاترین سود را در بورس امروز داشت

این سهام بالاترین سود را در بورس امروز داشت

امروز سهامداران شرکت‌های درخشان تهران، موتورسازان تراکتورسازی ایران و داروسازی فارابی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، صنعتی روی زنگان و سرمایه‌گذاری مالی سپهر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز با افت ۳۰هزار و ۸۴۲واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹هزار و ۸۸۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۸۹۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۰هزار و ۲۵۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۰۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های درخشان تهران، موتورسازان تراکتورسازی ایران و داروسازی فارابی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لامیران، کاشی و سرامیک حافظ و بانک صادرات ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۳۶۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴هزار و ۹۰۶میلیارد تومان در ۵۹۹هزار نوبت، آیفکس ۳۸۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۳۲۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، صنعتی روی زنگان و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مدیریت انرژی امید هور، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و پالایش نفت شیراز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید