سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهتجارتاصناف و اتاق‌هاگفتگو با رئیس اتاق بازرگانی تهران: نهمین دوره انتخابات هر گونه خطا...

گفتگو با رئیس اتاق بازرگانی تهران: نهمین دوره انتخابات هر گونه خطا به حداقل می‌رسد / امیدواریم مشارکت به حداکثر برسد

رئیس اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: امسال نحوه رای‌گیری الکترونیکی است که این موضوع هر گونه خطا در شمارش آرا را به حداقل می‌رساند. امیدواریم نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی یکی از دوره‌هایی باشد که مشارکت به حداکثر می‌رسد.
به گزارش  رتبه آنلاین از تجارت‌نیوز، صبح امروز نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی برگزار شد. مسعود خوانساری، فریال مستوفی، محمدرضا بهرامن، علیرضا کلاهی، علاء میرمحمدصادقی از جمله افرادی از گروه ائتلاف فردا هستند که رای خود را به صندوق انداختند.

در همین حال، رئیس اتاق بازرگانی تهران ضمن ابراز خوشنودی نسبت به روند نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی به تجارت‌نیوز گفت: نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی سراسر کشور به خوبی برگزار شد تا به این لحظه شورای و انجمن نظارت با دقت کافی مراحل انتخابات را دنبال کرده‌اند.

مسعود خوانساری درباره نحوه رای‌گیری افزود: امسال نحوه رای‌گیری الکترونیکی است که این موضوع هر گونه خطا در شمارش آرا را به حداقل می‌رساند. امیدواریم نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی یکی از دوره‌هایی باشد که مشارکت به حداکثر می‌رسد.

او در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه رای‌گیری به شکل ماشینی انجام می‌شود و بلافاصله پس از اتمام رای گیری نتایج اعلام خواهد شد.

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در محل هتل لاله تهران در حال برگزاری است. این انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید