یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریمحبوب ترین نسل سیم کارت های تهران

محبوب ترین نسل سیم کارت های تهران

در ادامه به بررسی محبوب ترین نسل سیم کارت های تهران میپردازیم.

1. شماره های رند :

در بازار سیم کارت ایران، شماره های رند گران ترین و محبوب ترین سیم کارت می باشند. همچنین به دلیل برخورداری از شرایط منحصر بفرد، مورد توجه قشر خاصی از افراد جامعه می باشد که به دنبال برند سازی و پرستیژ شخصی هستند. شماره سیم کارت برای این افراد بخشی از هویت آنها است که حس اعتماد به نفس آنها را افزایش میدهد. یا حتی کمک می کند تا بهتر بتوانند خود و برند خود را معرفی و تبلیغ کنند.

به همین خاطر با توجه به محدود بودن این شماره ها و عدم عرضه این نوع سیم کارت، عملا سیم کارت های رند به عنوان شماره های کمیاب به محض عرضه، در شرایط استثنایی و با قیمتی نجومی به فروش می رسند.

2. شماره های 0912 :

ولی اگر بخواهیم نگاهی کلی به بازار سیم کارت ایران و خرید و فروش غالب در آن بیندازیم، سیم کارت 0912 که پیش شماره های آن متعلق به پایتخت باشد، پرطرفدارترین سیم کارت های موجود در بازار هستند.

در بین پیش شماره های 0912، کدهای یک و دو و قدیمی تر بوده و معمولا مصارف تجاری دارند. گران ترین و محبوب ترین سیم کارت های بازار با همین پیش شماره هستند. بعد از آن پیش شماره های 3 و 4 قرار می گیرد و به همین ترتیب، هر چه پیش شماره سیم کارت بالاتر می رود، از میزان محبوبیت و قیمت آن کم میشود.

 البته در این بین شماره های کد صفر و نه 0912 که در سال های 92 و 93، ارائه شدند، مستثنی هستند. حتی از قیمت های اقتصادی تر و مناسب تری نسبت به بقیه شماره های همراه اول برخوردار می باشند.

چرا سیم کارت های 0912 پرفروش هستند؟

به نظر می رسد آنچه که باعث شده تا سیم کارت های 0912 به یک کالای تجاری تبدیل شوند، معتبر بودن این شماره ها در بین مردم می باشد. این اتفاق ناخودآگاه به دارنده شماره، جایگاه اجتماعی و پرستیژ بالاتری می بخشد. استفاده از این شماره ها برای برقراری ارتباط تجاری و حس اعتماد، روشی متداول در بین صاحبان کسب و کارها می باشد. آنها تلاش می کنند در شرایط رقابتی، با استفاده از این تکنیک های کوچک اما کاربردی خود را با مجرب تر و معتبر تر جلوه بدهند و برنده میدان رقابت باشند.

قیمت بالای سیم کارت های 0912، ریسک کلاهبرداری و تخلف با این شماره را کاهش می دهد. همچنین باعث می شود تا مالک این شماره، به عنوان یک تاجر موفق و معتبر در همان لحظات اول معتمد و با سابقه جلوه کند. به همین خاطر حتی کسانی که به تازگی حرفه خود را شروع کردند، از این شماره ها برای برند سازی استفاده می کنند.

منبع : rondbaz

همچنین بخوانید : نخستین سری eSIM در ایران

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید