جمعه 31 فروردین 1403
خانهصنعتخودرولیزینگ خودرو با سود 6درصدی در چین

لیزینگ خودرو با سود 6درصدی در چین

 شرکت شن هوآ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های زیرمجموعه برلیانس فعالیت گسترده‌ای در بخش خدمات و فروش خودرو در چین و نمایندگی‌های خود در سراسر جهان انجام می‌دهد.

به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری میزان به شهر شنیانگ چین، شن یی، دستیار مدیرعامل شرکت «شین هوآ» – یکی از نمایندگی‌های اصلی شرکت برلیانس با اشاره به فعالیت گسترده شرکت برلیانس در حوزه، تولید، مونتاژ، لیزینگ و خدمات پس از فروش خودرو گفت: گروه خودروسازی برلیانس در حال حاضر در کنار تولید و مونتاژ محصولات سدان، هاچ بک و کراس اوور، مونتاژ و تولید 5 محصول «ب ام و» را هم دارد و توانسته نام خود را در سال‌های اخیر به عنوان یکی از برترین خودروسازی‌های چین مطرح کند.

وی ادامه داد: در کنار فعالیت‌های تولید، خدمات گسترده پس از فروش، لیزینگ و نمایندگی فروش خودروهای تراز اول جهان نیز در کمپانی برلیانس انجام می‌شود.

دستیار مدیرعامل شرکت شین هوآ برلیانس همچنین به نمایندگی فروش خودروسازان برگ و صاحب نام خودروسازی جهان در این شرکت اشاره کرد و افزود: ما نمایندگی فروش جگوار، مرسدس بنز، لندروور، پورشه، مازراتی، رولزرویس، بنتلی و تویوتا را در شانگهای چین داریم.

وی با اشاره به میزان تولید خودرو در کمپانی برلیانس گفت: در حال حاضر در حدود 1.5 میلیون دستگاه خودرو در شرکت برلیانس تولید و عرضه می‌شود که این میزان تا سال 2020 به 3 برابر افزایش خواهد یافت.

دستیار مدیرعامل شرکت شین هوآ توضیح داد: خودروهای «جین بی» نوعی ون تولیدی در شرکت برلیانس، توانسته بیش از 50 درصد از سهم بازار خودروی ون چین را در اختیار بگیرد که به نوعی در بین خودروهای تولیدی در این کشور یک استثنا محسوب می‌شود.

شن یی ادامه داد: این ون‌ها با کاربری‌های مختلف خودروی پلیس، مسافربری، آمبولانس و … تولید می‌شوند که نوع آمبولانسی آن به بازار ایران نیز صادر می‌شود.

وی همچنین به فعالیت‌های لیزینگ و خدماتی شرکت شین هوآ اشاره کرد و گفت: این شرکت 80 نمایندگی در سراسر جهان دارد و توانسته در یک سال گذشته حدود 100 هزار دستگاه خودرو بفروشد و نام خود را بین 8 شرکت برتر شانگهای ثبت کند.

شین یی ادامه داد: در چین به طور میانگین خودرو با نرخ سود 4 تا 6 درصدی لیزینگ می‌شود و مشتریان می‌توانند حتی تمام مبلغ خودرو را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید