جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیریزش ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس در نیم ساعت

ریزش ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس در نیم ساعت

ریزش 14 هزار واحدی شاخص بورس در نیم ساعت/ غول های بورسی منفی شدند
بورس امروز هم همانند روز گذشته با افزایش عرضه در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد و شاهد افت قیمت در عمده نماد‌های بزرگ و شاخص ساز هستیم.

به گزارش  رتبه آنلاین از اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 14هزار واحدی در سطح یک میلیون و 409 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن اهم قرمزپوش شد و با ریزش151 واحدی ، 473 هزار و 273 واحد را ثبت کرد.

نمادهای اثرگذار بر شاخص

فملی، فولاد، خودرو؛ اخابر، شتران، شبندر، و وپارس نمادهایی هستند که بیشترین تاثیر را برسرخپوشی شاخص داشتند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

حرکت خودرو در مسیر ۳ درصد منفی است. ۴۶ میلیون برگه سهم در دستان حقیقی‌ها جابه جا شد.

در گروه بانکی‌ها شاهد افت قیمت در تمام نماد‌های گروه هستیم. وبصادر در قیمت ۳۰۰ تومان قرار دارد. وتجارت با افت ۳ درصد در قیمت ۳۱۳ تومان داد و ستد می‌شود. دی افت ۵ درصد دارد و در قیمت ۳۹۱۲ تومان قرار دارد.

در خودرویی‌ها خودرو در قیمت ۳۲۷ تومان قرار دارد و از کف قیمت روزانه فاصله گرفت. خساپا در قیمت۲۳۴ تومان افت ۲ درصد دارد. خگستر افت ۳ درصد دارد.

فلزات اساسی امروز با گرایشی نسبتا منفی معاملات خود را آِغاز کردند. فروس٬ فنورد٬ زنگان و فنفت با افزایش تقاضا همراه اند. فولاد٬ فملی٬ ذوب٬ فخوز٬ فاسمین٬ کویر٬ فنوال٬ وسدید٬ هرمز و کیمیا با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند. فرآور پر عرضه‌ی گروه است

فراورده‌های نفتی نیز با گرایشی منفی متعادل داد و ستد می‌شوند. شپنا٬ شتران٬ شبندر٬ شبریز٬ شسپا٬ شنفت و شپاس با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند. شاوان تک نماد متعادل و مثبت گروه است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید