پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزدومین جشنواره مصورسازی کیفیت آبان ماه برگزار می شود

دومین جشنواره مصورسازی کیفیت آبان ماه برگزار می شود

دومین جشنواره فیلم ،عکس و کاریکاتور با موضوع کیفیت به منظور بهره برداری از خلاقیت جامعه هنری کشور در راستای ارتقاء فرهنگ کیفیت، به وسیله پیوند کیفیت با هنر ؛همزمان در روز ملی کیفیت توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران با همراهی سازمان ملی استاندارد ایران،اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران ، آبان 99 برگزار خواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین از انجمن مدیریت کیفیت ایران، دومین جشنواره فیلم ،عکس و کاریکاتور با موضوع کیفیت به منظور بهره برداری از خلاقیت جامعه هنری کشور در راستای ارتقاء فرهنگ کیفیت، به وسیله پیوند کیفیت با هنر ؛همزمان در روز ملی کیفیت توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران با همراهی سازمان ملی استاندارد ایران،اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران ، آبان 99 برگزار خواهد شد.

امیرحیدری دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران ضمن بیان این مطلب افزود؛ در عصر ارتباطات کمتر حرکتی است که از چشم تیزبین رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی دور مانده باشد؛ مخاطبان نیز بر اساس علایق و سلایق خود دست به انتخاب رسانۀ مورد علاقه شان میزنند.  اگر چه که بمباران اطلاعات فرصت را برای تشخیص سره از ناسره محدود میکند، اما پیام مناسب و شاخص همیشه بر اذهان عمومی تأثیرگذار خواهد بود. پیام میتواند در قالب هنر خود را نمایان سازد و این مسئله تأثیرگذاری و جذب مخاطب را افزایش میدهد و از سویی دیگر، این پیام هر چقدر با ظاهری آراسته تر و کوتاه تر بیان شود، مخاطبان بیشتری خواهد داشت و تأثیری افزون تر.

دبیراجرایی دومین جشنواره فیلم و عکس کیفیت گفت: نگاه دوربین به عنوان هنری بی بدیل همواره توانسته است کلمات فراوانی را در یک قاب تجمیع نماید و جهان خارج از ذهن آدمی را به واسطه “تصویر” مشهود و قابل دستیابی نماید.هرگاه که بخواهیم اطلاعات زیادی را بدون نگارش به دیگران منتقل کنیم، بهترین راه ارائه یک عکس و یا تصویری متحرک از آن موضوع است، تا فرصتی بیشتر برای تثبیت تجربه ی لحظه ای فراهم کند که در شرایط معمول به سرعت می‌گذرد. این قاب تصویر است که علاوه بر انتقال اطلاعات موضوع مورد نظر، کرشمه های ظریفی از هنر و چیره دستی در انتخاب محدوده تصویر را نیز نمایش می دهد. از این رو، شناخت عکاسی و شاخه های گوناگون آن با توجه به گسترش و نیاز جامعه به علوم جدید و کاربردی مانند علوم تصویری، لازم و ضروری به نظر می رسد.

این جشنواره در برگیرنده فیلم های کوتاه تا سقف 15 دقیقه ای ،فیلم های موبایلی 100 ثانیه ای به همراه عکس و کاریکاتور با موضوع مصرف کننده، محیط زیست، کیفیت و خانواده ، مدیریت، صنعت ، آموزش خدمات درمانی و توسعه شهری و اجتماع در حوزه کیفیت را در سطح حرفه ای و آماتور بصورت عمومی شامل می شود.

هدف از برگزاری این جشنواره فیلم و عکس و کاریکاتور با موضوع کیفیت ، فرهنگ سازی در جامعه ، برای شناخت کیفیت و نمایش ابعاد کیفیت به وسیله رسانه سینما می باشد.

بدینوسیله از از کلیه علاقمندان دعوت می نمایم در صورت تمایل آثار خود را حداکثر تا پایان شهریور به دبیرخانه جشنواره www.iranqms.com ارسال نمایند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید