شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیحاشیه‌های بورس امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ / دارایکم و پالایش در...

حاشیه‌های بورس امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ / دارایکم و پالایش در مدار مثبت

در جریان معاملات امروز شاخص کل در ابتدا بازار به کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد وارد شد و در پایان معاملات در کانال یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی بسته شد. بازار امروز متعادل بود و در برخی نمادها با صف خرید مواجه شد.

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران به سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید و رشدی ۰٫۴ درصدی را به ثبت رساند. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن افتی ۲۰۸ واحدی را تجربه کرد.. ارزش معاملات در بازار امروز به ۴ هزار میلیارد رسید و ۴۷۶ هزار و ۲۶۹ برگه سهم با حجم ۶ هزار میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت. نمادهای «وبملت»،«فارس»، «فملی»، «وپاسار» از نمادهای مثبت و نمادهای«رمپنا»، «اخابر» و «شپنا» از نمادهای منفی موثر بر شاخص بودند. همچنین نمادهای «خساپا»، «خودرو» و «فملی»  پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار امروز بودند.

 

 

«سیتا»، «سپاس» و «وبملت» بیشترین حجم عرضه در بازار را به ثبت رساندند و نمادهای «کویر»، «کاذر» و «سنیر» بیشترین حجم تقاضا را داشتند.

 

 

صندوق واسطه‌گری مالی یکم امروز را با قیمت ۱۴ هزار و ۲۳۰ هزار تومان معامله شد و در قیمت ۱۴ هزار و ۳۵ تومان به پایان رسید و  در مجموع ۵٫۱۴ درصد رشد را ثبت کرد. ۹۸ درصد سهامداران حقیقی دارایکم را خریدند و  در مقابل ۹۷ درصد از حقوقی‌ها دارایکم را فروختند. همچنین  ارزش معاملات این صندوق در پایان معاملات به ۶ هزار میلیارد تومان رسید. صندوق پالایشی یکم هم امروز با قیمت ۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد و در قیمت ۷ هزار و ۳۷۶ تومان بسته شد که در مجموع نسبت به روز قبل ۱٫۷۹ درصد رشد داشته است. ۹۹ درصد از سهامداران حقیقی این سهم را خریدند که معادل ۵۵ میلیون سهم شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید