سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهخبراقتصادیرشد 104 درصدی تقاضا در بورس / روز صعود بانکی‌ها و خودرویی‌ها...

رشد 104 درصدی تقاضا در بورس / روز صعود بانکی‌ها و خودرویی‌ها +اینفو

بورس

در معاملات امروز قیمت سهام اغلب شرکت‌های گروه‌های بانک‌ها و موسسات اعتباری (مانند وبملت، وتجارت، وبصادر، ونوین، وخاور و وپاسار) و خودروسازی‌ها (مانند خساپا، خودرو، خبهمن و خگستر) افزایش یافت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با صعود 5 هزار و 72 واحدی به رقم یک میلیون و 207 هزار و 702 واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز 208 واحد پائین آمد و در سطح 427 هزار و 254 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 23 واحد رشد کرد و به رقم 17 هزار و 660 واحد رسید.

سهم‌های تاثیرگذار

امروز «وبملت»، «فارس» و «فملی» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند. وپاسار، وتجارت و فولاد نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس قرار گرفتند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس خساپا صدرنشین است و خودرو و فملی در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز کرمان، ذوب و شگویا پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

گروه‌های سبز بازار

در معاملات امروز قیمت سهام اغلب شرکت‌های گروه‌های بانک‌ها و موسسات اعتباری (مانند وبملت، وتجارت، وبصادر، ونوین، وخاور و وپاسار) و خودروسازی‌ها (مانند خساپا، خودرو، خبهمن و خگستر) افزایش یافت.

افت ارزش معاملات

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 5 هزار و 416 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌سه‌شنبه 47 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با کاهش 3.5 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم 4 هزار و 113 میلیارد تومان رسید.

افزایش ارزش صف‌های خرید

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز گذشته 104 درصد افزایش یافت و در رقم 98 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 5 درصد کاهش یافت و 3 هزار و 788 میلیارد تومان شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید