جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزجزییات محدودیت های ترافیکی/ ۱۴ جاده مسدودند

جزییات محدودیت های ترافیکی/ ۱۴ جاده مسدودند


وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی چهارشنبه هفت تا شنبه ۱۰ آذر ماه را اعلام کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.

در طول این مدت محدودیت‌های ترافیکی استان‌های شمالی نیز ادامه خواهد داشت. بر این اساس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در آخر هفته پیش رو، تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محور چالوس ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

با بر هم خوردن شرایط جوی و افزایش بارندگی ها تعداد جاده های مسدود کشور افزایش یافته و وزارت راه اعلام کرده که در آخر هفته پیش رو ۱۴ محور مسدود هستند.

به این ترتیب محورهای رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، پونل به خلخال،  املش به اطاقور، سی سخت به پادنا، گنجنامه به تویسرکان، امیدیه به دیلم، هندیجان به دیلم، سروآباد به پاوه، گچساران به دیلم، گچساران به بی بی حکیمه، بستک به لار، بندر لنگه به بندر خمیر و گناوه به بوشهر به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود. همچنین در طول این مدت در آزادراه تهران- کرج و محورهای چالوس و تهران- قم به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط محدودیت‌هایی برای تردد وجود خواهد داشت.

وزارت راه و شهرسازی همچنین آمار تردد جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که حاکی از کاهش ۶.۴ درصدی ترددها در روز اخیر بوده است. در این زمان آزادراه قزوین به کرج با ثبت بیش از ۱۳۷ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌هایکرج به تهران،  تهران به کرج، کرج به قزوین، و ساوه به تهران قرار گرفته‌اند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید