سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهخبراقتصادیتصویب اساسنامه باشگاه استقلال برای ورود به بورس

تصویب اساسنامه باشگاه استقلال برای ورود به بورس

تصویب اساسنامه باشگاه استقلال برای ورود به بورس

اساسنامه باشگاه استقلال تهران در جلسه اخیر هیات واگذاری بر اساس دستورالعمل اعلام شده سازمان بورس تصویب شد.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، احمد فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر، در خصوص مراحل واگذاری باشگاه استقلال نوشت: امروز در جلسه هیأت واگذاری اصل 44 قانون اساسی اساسنامه باشگاه استقلال تهران براساس فرمت اعلام شده سازمان بورس تصویب گردید تا به زودی همراه با تیم پرسپولیس در بورس به هواداران و مردم واگذار شود.

شایان ذکر است، چند روز پیش معاون سازمان خصوصی سازی گفته بود در جلسه این هفته هیات واگذاری اساسنامه اصلاحی مطابق با فرمت سازمان بورس برای شرکت های سهامی عام مطرح و پس از تصویب متعاقبا اقدامات بعدی جهت ثبت انجام خواهد شد.

ابوالقاسم شمس جامخانه خاطرنشان کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه جهت تصویب  صورت های مالی 31/3/99 پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته برگزار و مجمع عادی سالیانه شرکت استقلال برای تصویب صورت های مالی 31/4/99 برگزار و به تصویب رسید. به موازات این اقدامات مشاور پذیرش دو شرکت، کارهای خود را پیش می برند. مشاور پذیرش پرسپولیس اقدامات خوبی انجام داد. امیدنامه ها تکمیل شده و بودجه سنوات آتی و سایر الزامات پذیرش در فرابورس انجام شده است. نهایتاً تا آخر این هفته اطلاعات در سامانه فرابورس بارگذاری می شود و در دو هفته آتی در  هیأت پذیرش فرابورس مطرح خواهد شد و اقدامات بعدی مطابق با نظر فرابورس انجام می شود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید