سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیبیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ شبندر به جمع پرارزش‌ترین معاملات...

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ شبندر به جمع پرارزش‌ترین معاملات پیوست

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ شبندر به جمع پرارزش‌ترین معاملات پیوست

امروز معامله‌گرها ۱۴هزار و ۷۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و هشت درصد از کل سهام حق تقدم حمل و نقل توکا معامله شد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلای، در بورس امروز در مجموع حدود ۱۴هزار و ۷۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «خودرو»، «شستا»، «خساپا» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته حدود ۴۶۵میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش حدود ۴۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۷۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۳۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز هشت درصد از کل سهام حق تقدم حمل و نقل توکا (حتوکا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۲سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.08

رتبه بندی ارزش معاملات08.10.99

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید