جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیحضور صادرکننده نمونه کشور در رقابت رتبه‌بندی

حضور صادرکننده نمونه کشور در رقابت رتبه‌بندی

جلسه رتبه بندی اولیه و صحه گذاری بر مستندات شرکت  قائم تجارت امین از سوی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی فعالان اقتصادی) در دفتر این شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، این جلسه رتبه اولیه شرکت از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.
مطابق اعلام  گروه پارسیان هوشمند که مجری این رتبه بندی است، امکان بهبود رتبه شرکت قائم تجارت امین وجود دارد و این شرکت با ارائه  مستندات تکمیلی می‌تواند برای بهبود و نهایی شدن رتبه، دبیرخانه رتبه بندی را یاری کند.

گفتنی است در این جلسه حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره و سبیکه مختارشاهی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

علیرضا کاظمیان با اشاره به قرار گرفتن دفتر مرکزی این شرکت در بازار بزرگ تهران علت این امر را سابقه طولانی مدت فعالیت و دارا بودن مشتریان قدیمی ذکر کردند.

لازم به ذکر است این شرکت در طی سالیان متوالی صادرکننده نمونه کشوری بوده است.

این شرکت در سال های 95 و 96 نیز در طرح رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرده و موفق به کسب گواهینامه سیمین یک ستاره شده است.

شرکت «بازرگانی قائم تجارت امین» که از ابتدای دهه ۷۰ در زمینه پیمانکاری ابنیه، تاسیسات و تجهیزات، صنعت و معدن و آب فعال بوده و اعتبار بالای ۲۰ساله و کارت بازرگانی سه ساله را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید