جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیبررسی و اعلام نتایج اولیه رتبه‌بندی رزپلیمر

بررسی و اعلام نتایج اولیه رتبه‌بندی رزپلیمر

جلسه رتبه بندی اولیه شرکت تولیدی و شیمیایی رزپلیمر در محل دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، جلسه رتبه بندی اولیه شرکت تولیدی و شیمیایی رزپلیمر در محل دفتر مرکزی شرکت و  با حضور حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره گروه پارسیان هوشمند، پریسا فرمانی کارشناس حوزه شیمیایی و محمدامین کرمی مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی)  برگزار شد .

بر اساس این گزارش در این جلسه که به تشریح نتایج اولیه بررسی و بازدید از این شرکت اختصاص داشت،  رحمت الله زمانیان عضو هیات مدیره، بخشش مدیر اداری و حبیب دلنواز مدیرمالی شرکت رزپلیمر در جلسه حضور داشتند.

رتبه بندی اولیه این شرکت توسط حسن فروزان فرد ارایه شد و در حین ارایه، رحمت الله زمانیان عضو هیات مدیره رزپلیمر درباره مزایای رتبه بندی پرسش‌های مطرح کردند  که حسن فروزان فرد توضیحاتی در این زمینه ارایه داد.

علاوه بر این در خصوص  مشوق های ارایه شده توسط مرکز کلی رتبه بندی  نکاتی در این رویداد مطرح شد و  در انتها زمانی یک هفته ای به این شرکت جهت ارسال مستندات تکمیلی داده شد.

معرفی شرکت:

شرکت تولیدی وشیمیایی رز پلیمربه عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده وازلین بهداشتی، پارافین جامد، پارافین مایع دارویی، بهداشتی و صنعتی، امولسی فایر، سدیم پترولیوم سولفونات، کرانول واکس و پارافین ژله ای جهت ساخت شمع های تزئینی در خاورمیانه از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت با اعتقاد به ضرورت تحقیق و توسعه و با بهبود مستمر در زمینه تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی موفق شده است ضمن تامین نیاز داخلی کشور قسمتی از تولیدات خود را به بیش از 70 کشور جهان صادر کند.

این موفقیت صادراتی در رقابتی شدید با کشورهای صاحب نام صنعتی نظیر آلمان ، کره جنوبی و چین بدست آمده است.

شرکت رزپلیمر  در سال 1379 به عنوان صادر کننده خوشنام، در سال1381 به عنوان واحد نمونه صنعتی، در سال های 80، 83 ,87, 88, 89 به عنوان صادر کننده نمونه، در سال 90 به عنوان صادر کننده برتر سال و در سال 1394 به عنوان صادر کننده ممتاز سال شناخته شده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید