جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیفرانسه قهرمان جام‌جهانی می‌شود

فرانسه قهرمان جام‌جهانی می‌شود

لویدز اعلام کرد: بر اساس ارزش بیمه‌پذیری، فرانسه برنده جام جهانی فوتبال 2018 خواهد بود.

از 13 میلیارد پوند ارزش استعدادهای فوتبالی جهان در روسیه طی جام جهانی فیفا 2018، فرانسه گران‌ترین تیم بوده و بنابراین، برنده رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش رتبه آنلاین، بیمه لویدز لندن با اعلام این مطلب افزود: با همکاری مرکز مطالعات اقتصاد و کسب و کار (Cebr) و با توجه به حق‌الزحمه و درآمد اختصاصی بازیکنان و دیگر نشانه‌گرها، یک مدل اقتصادی با هدف تعیین درآمد این بازیکنان تا زمان بازنشستگی آنان طراحی شد.

بر پایه این گزارش این الگو که به‌طور موفقیت‌آمیزی پیروزی آلمان در سال 2014 را پیش‌بینی کرده بود، پایه ارزیابی ارزش بیمه‌پذیری (insurable value) بازیکنان را بر اساس سن، موقعیت و ملیت شکل می‌دهد.

فرانسه با 4/1 میلیارد پوند و انگلستان با 17/1 میلیارد پوند و برزیل با 1/1 میلیارد پوند، سه کشور دارنده گران‌ترین تیم‌ها از لحاظ ارزش بیمه‌پذیری بوده و متوسط ارزش بیمه‌پذیری یک بازیکن انگلستان با کل تیم پاناما قابل مقایسه است.

ویکتوریا دوآث (Victoria De’Ath)، مدیر کسب و کار لویدز در این رابطه اظهار می‌دارد: «الگوی ما به درستی برنده جام جهانی فیفا 2014 را پیش‌بینی کرد بنابراین ما خواستیم تا این آزمون را دوباره تکرار کنیم. این تحلیل، مطلب جالبی برای طرفداران فوتبال خواهد بود که خود را برای مشهورترین و پربیننده‌ترین حادثه ورزشی جهان آماده می‌کنند.»

وی افزود: «مقایسه بین تیم‌های سطح بالا و پایین از لحاظ ارزش بیمه‌پذیری بسیار گیج‌کننده است، به‌طوری که شش تیم ملی برتر، ارزشی معادل کل 26 تیم مابقی جهان را دارا هستند. البته باید بپذیریم که ممکن است برخی تیم‌ها برعکس جریان حرکت کرده و به بالا صعود نمایند و شهرت، ارزش آنان را تعیین کند.»

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید