شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیانتشاراتنقشه‌راه جامع برای پوششی که نیاز دارید

نقشه‌راه جامع برای پوششی که نیاز دارید

نگارنده: تونی استوئر

تعداد صفحات: 266 صفحه

انتشارات: گرین‌لیف بوک گروپ (ویرایش اول، 2017)

شابك: 0984508198-978

بیمه می‌تواند گیج‌کننده و گران باشد اما درعین‌حال، پوششی ضروری برای ریسک محسوب می‌شود. برای اینکه این ابهام کنار زده شود، نگارنده این کتاب تلاش نموده تا راهنمایی جامع درباره بیمه ارائه کند از جمله درباره چگونگی محاسبه سطح پوشش برای پیشگیری از تقلب. در این کتاب از استعاره‌های آشنا برای حرفه‌ای‌ها نیز استفاده شده است.

این کتاب که محتوایی اطلاع‌رسانی و جذاب دارد، برای درک افراد معمولی به رشته تحریر درآمده است که با بیمه سروکار دارند و این‌که چگونه بهترین نوع پوشش برای خانواده خود را تهیه نمایند. این کتاب برای تمامی کسانی که نسبت به برنامه‌ریزی برای نیازهای بیمه‌ای خود جدی هستند، ضروری است. این راهنما، به آنان کمک می‌کند تا تصمیم‌هایی آگاهانه و بااطمینانی بگیرند و بالاترین سود را از انواع مختلف بیمه ببرند. بیمه‌هایی که در این کتاب به آنها پرداخته شده‌اند، عبارتند از: بیمه خودرو، بیمه ازکارافتادگی، بیمه سلامت،‌ بیمه مالکین منازل و مستأجرین، بیمه زندگی، بیمه خدمات درمان بلندمدت و بیمه مستمری‌.

کتاب حاضر دارای 9 فصل بوده که بیمه‌های مذکور را در خود جای داده است. نگارنده کتاب، دارای مدارک و مدارج علمی مرتبط مالی و بیمه‌ای است و اکثر کتاب‌های خود را در زمینه سوادآموزی بیمه تألیف و منتشر می‌نماید.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید