شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهکسب‌وکارهای دانش‌بنیاناستارتاپ‌هافراخوان«خدمات انفورماتیک» برای استارت آپ‌ها و ایده پردازان

فراخوان«خدمات انفورماتیک» برای استارت آپ‌ها و ایده پردازان

شرکت خدمات انفورماتیک تنها حامی اولین دوره از نمایشگاه نواندیشان فناوری‌های مالی شد و برای این رویداد به استارت آپ ها و ایده پردازان فراخوان داد.

به گزارش رتبه آنلاین، هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ های 2 و 3 بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد و در این بخش، شرکت خدمات انفورماتیک با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ج.ا.ا، میزبان طرح های بدیع در حوزه های بانک، پرداخت و سایر حوزه‌های مرتبط با صنعت مالی خواهد بود.

بر همین اساس شرکت خدمات انفورماتیک در قالب یک فراخوان از تمامی تیم‌ها که در زمره یکی از گروه های صاحبان ایده، دارندگان طرح کسب و کار و MVP و یا  طرح های تجاری سازی شده در قالب شرکت‌های نوپا  قرار می گیرند دعوت  کرد، حداکثر تا پایان روز پنجشنبه 14 دی 96 ضمن ثبت نام اعضای تیم خود، در خصوص تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری اطلاعات تکمیلی خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، پس از ارزیابی اولیه طرح ها در مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، تطابق با نیاز بازار، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد و پتانسیل درآمدزایی، از تیم‌های برتر جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد و در نهایت 30 تیم منتخب (ده تیم در هر گروه) به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

همچنین تیم‌های فوق این فرصت را خواهند یافت که ضمن حضور رایگان در فضای نمایشگاهی تخصیص یافته در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، از امکان ارائه ایده، طرح و محصولات خود به بیش از 5000 بازدیدکننده فعال در صنعت بانکداری و پرداخت در طول روزهای برگزاری رویداد بهره‌مند شوند.
شایان ذکر است هدایای نقدی ویژه ای برای 9 استارت آپ برتر (3 تیم در هر گروه) در نظر گرفته شده که طی مراسم اختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.

بر پایه این اطلاع، کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سایت رایگان و حداکثر تعداد مجاز اعضای هر تیم 5 نفر  است که هر تیم حداکثر می‌تواند در یکی از سه گروه “صاحبان ایده”، “دارندگان طرح کسب و کار وMVP ” یا “طرح‌های تجاری سازی شده در قالب شرکتهای نوپا ثبت نام کند.با توجه به محدودیت زمانی تا زمان برگزاری نمایشگاه، مهلت اعلام شده فوق جهت ارسال طرح‌ها تمدید نخواهد شد.
گفتنی است که شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست های بانک مرکزی به منظور ایجاد و راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور  به عنوان بازوی اجرائی این بانک فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید