شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیشرکت آلبالو کامپیوتر در مسیر رتبه‌بندی

شرکت آلبالو کامپیوتر در مسیر رتبه‌بندی

 

«آلبالو کامپیوتر» تامین کننده و توزیع کننده قطعات کامپیوتر بازار IT کشور  در عرصه رتبه بندی ایران حضور دارد.

به گزارش رتبه آنلاین، در راستای رتبه بندی این شرکت توسط مجری رتبه بندی ، جلسه ای با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت در محل شرکت برگزار شد تا کم و کیف رتبه بندی و نیازمندی های این بخش بررسی شود.

بر پایه این گزارش، در این بازدید حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره گروه پارسیان هوشمند و پریسا فرمانی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) با تیم همراه حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

در قالب این بازدید علاوه بر پرسش و پاسخ در خصوص روند فعالیت‌های این شرکت که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در محل شرکت انجام می‌شد، مقرر شد تا زمینه ارسال مدارک پشتیبان طی ۷ روز کاری آتی فراهم شود.
بر پایه این گزارش، شرکت آلبالو رایانه سال 94 در رتبه بندی فعالان اقتصادی اتاق ایران حضور داشت و بر اساس رده بندی انجام گرفته توسط گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) این شرکت موفق به کسب رتبه برنزین 3 ستاره شده بود.

پس از تغییر مدل رتبه بندی، هم اکنون  این شرکت در مسیر رتبه بندی فرار گرفته و سال 97 اقدام به ثبت نام برای این مهم کرده است.

به گفته مسئولان گروه پارسیان هوشمند، آلبالو کامپیوتر هم اکنون در حال رتبه بندی است و با توجه به ارسال مستندات ارسالی و مشخص شدن رتبه اولیه این شرکت، جلسه اولیه برگزار شده است.

آشنایی با شرکت

گفتنی است شرکت آلبالورایانه سخت افزار، قبل از ثبت رسمی خود به عنوان یک شخصیت حقوقی، اواسط دهه هفتاد وارد بازار کامیپوتر شده است و با عنوان «آلبالو کامپیوتر» به عنوان یکی از تامین کنندگان و توزیع کنندگان قطعات کامپیوتر در بازار IT تهران و سراسر کشور حضوری خوشنام داشته است . شکل گیری برند و گارانتی «آلبالو کامپیوتر» هم به این دوره از فعالیت برمی گردد.

این شرکت در سال 1381 در تهران به طور رسمی تاسیس شد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید