جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریرده بندی ۱۰ برند گران لوازم آرایشی دنیا

رده بندی ۱۰ برند گران لوازم آرایشی دنیا

هم زنان و هم مردان به یک اندازه نسبت به زیبایی و ظاهر خود حساس هستند اما  لوازم آرایشی یکی از پرفروش‌ترین محصولات در جهان است که بیش‌تر مورد استفاده زنان است و همین موضوع باعث سود آوری آن شده است.

شناخت بهترین برند لوازم آرایشی یکی از ضروری‌ترین ملزومات هر زن است، خواه سلبریتی باشد یا یک فرد عادی. زنان همیشه اهمیت زیادی به ظاهرشان می‌دهند. آنها دوست دارند زیباترین زن در جامعه باشند و می‌توانند با پوشیدن لباس‌های بسیار شیک و مد روز، و در اصل با استفاده از لوازم آرایش زبیاتر به نظر برسند. بر اساس برخی از پژوهش‌ها زنان هر سال ۱۰۰ میلیارد دلار برای خرید لوازم آرایشی هزینه می‌کنند. برای همین صدها برند لوازم آرایشی وجود دارد و صدها برند دیگر نیز در حال پیدایش است.

شما می‌توانید برندهای مختلفی را در بازار پیدا کنید. همه‌ آنها از نظر کیفیت و قیمت با یک‌دیگر متفاوت هستند. و برای یک خریدار انتخاب از میان مجموعه‌ گسترده‌ محصولات آرایشی واقعا گیج‌کننده است. در این نوشتار با ما همراه باشید تا با ۱۰ گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا آشنا شوید. در ادامه فهرستی از گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا آمده‌است

۱۰. اسمش باکس (SmashBox)

۱۰ گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

محصولات اسمش باکس به خصوص در نورهای استدیو پوششی عالی و بی‌نقص به پوست می‌دهد. هم‌چنین باعث می‌شود دیگران فردی را که از این محصولات استفاده می‌کند از سر تا پا ورانداز کنند. ۲ برادر به نام‌های دین و دیویس فاکتور در استدیو عکاسی اسمش باکس این شرکت را تاسیس کردند. این شرکت محصولات آرایشی فاقد چربی ارائه می‌کند. روغن‌های مخصوص که در محصولات اسمش باکس به کار می‌رود باعث شده‌است از بیشتر محصولات موجود در بازار گران‌تر باشد. تقریبا هر نوع لوازم آرایشی در میان محصولات اسمش باکس وجود دارد اما تمرکز اصلی این برند روی محصولات چشم و رژ لب است.

۹. نو اسکین (Nu Skin)

۱۰ گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

این شرکت به طور جدی روی محصولات مراقبت از سلامت پوست و ضدپیری تمرکز دارد. شرکت نو اسکین فقط محصولات بسیار باکیفیت تولید می‌کند و در بازار ضدپیری پیشرو است. این شرکت در ۱۹۸۴ در یوتا، پرو تاسیس شد. محصولات این شرکت حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است. بیشتر محصولات نو اسکین بدون بو است اما کیفیت لازم را برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌ی فرابنفش نور آفتاب دارد. این یک برند جهانی است که در ۵۳ کشور دنیا پیشگام است.

۸. اوریفلیم (ORIFLAME)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

اوریفلیم یک شرکت شناخته‌شده در دنیای لوازم آرایش است. این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه برای تولید محصولات خود از مواد اولیه‌ی خالص استفاده می‌کند که باعث شده‌است قیمت بالایی داشته‌باشد. بنیان‌گذاران این شرکت دو برادر به نام‌های جان و رابرت جاکنیک در سوئد هستند. شرکت اوریفلیم همیشه به خاطر محصولات نوآورانه و بدیع مورد تقدیر و تحسین واقع شده‌است. این شرکت بیش از ۱۰۰ دانشمند و امکانات و تجهیزات به‌روز برای پژوهش و توسعه دارد که روی تولید محصولات نوآورانه و منحصر به‌فرد کار می‌کنند تا به گرایش‌های جدید دست پیدا کنند.

۷. الیزابت آردن (Elizabeth Arden Inc)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

این شرکت به خاطر تولید محصولات زیبایی نوآورانه و اصل که پوست را زیبا و درخشان می‌کند شهرت بسیار زیادی دارد. الیزابت آردن در طول جنگ جهانی اول شروع به تهیه‌ی محصولات زیبایی کرد. این شرکت در ابتدا با تاسیس سالن درب قرمز در ۱۹۱۰ شروع به فعالیت کرد که به زنان امریکایی مشاوره و محصولات زیبایی ارائه می‌کرد. رژ لب‌ها و ریمل‌های این شرکت بسیار معروف است. الیزابت آردن برند عطر نیز هست. الیزابت آردن نخستین زنی بود که روی جلد مجله‌ی تایم رفت. این اتفاق در ۱۹۴۶ افتاد. این شرکت در جایگاه ۷ام این فهرست قرار دارد.

۶. آرتیستری (Artistry)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

این برند برای تولید محصولات زیبایی از میوه‌های افریقایی و مدیترانه‌ای استفاده کرد. این باعث شد محصولاتش کیفیتی مطلوب داشته‌باشد و برای همین برند آرتیستری معروف شد و قیمتش بالا رفت. این برند در ۱۰۸ کشور جهان به شهرت رسیده است. شرکت آرتیستری در ۱۹۶۸ تحت برند Nutrilite راه‌اندازی شد. یک زوج موسس این شرکت بودند. شهرت این برند به خاطر راه‌حل‌های کمیاب و خلاقانه برای بیشتر مشکلات پیچیده‌ی پوستی است.

۵. استی لادر (Estee Lauder)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

شرکت استی لادر توسط استی و جوزف لادر راه‌اندازی شد و دفتر مرکزی آن در منهتن نیویورک است. این نخستین شرکتی بود که برای مردان نیز خط تولید محصولات زیبایی راه‌اندازی کرد. هرچند رژ لب و ریمل این شرکت بسیار مشهور است اما مجموعه‌ی گسترده‌ای از محصولات از قبیل محصلات مراقبت از پوست و مو و عطر را ارائه می‌کند. هم‌چنین استی لادر شرکت مادر اسمش باکس و مک است. محصولات این برند بهترین کیفیت را دارد و کیفیت همیشه با قیمت بالا همراه است. برای همین است که به این فهرست راه پیدا کرده‌است. استی لادر یکی از ۱۰ گرانترین برند لوازم آرایش در ۲۰۱۷ است.

۴. مک (Mac)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

سال‌ها قبل در ۱۹۸۴ فرانک توسکان و فرانک آنجلو این برند را به‌طور اختصاصی برای گریمورهای حرفه‌ای ایجاد کردند. اکنون این برند برای همه قابل دسترسی است. دفتر مرکزی شرکت مک در تورنتو کانادا قرار دارد. این شرکت تقریبا انواع محصولات آرایشی از قبیل لاک ناخن، ریمل، برق لب، رژ لب و انواع کرم‌های پوشش‌دهنده را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. اگر تخصص شما در حوزه‌ی محصولات آرایشی است یا در رشته‌ی مرتبط با این موضوع تحصیل می‌کنید، شاید در فروشگاه‌های آن از تخفیف برخوردار شوید.

۳. لورآل (L’Oreal)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

شرکت لورآل از سرزمین مد و زیبایی، فرانسه، بزرگ‌ترین شرکت لوازم آرایشی است. این شرکت هم محصولاتی را ارئه می‌کند که زنان قشر متوسط می‌توانند از بهره‌مند شوند و هم محصولاتی ویژه‌ی قشر مرفه دارد. شرکت لورآل تقریبا در بازار تمام کشورها جایگاه خود را پیدا کرده‌است و تمام حوزه‌های آرایشی و مراقبت از پوست را پوشش داده‌است. این شرکت رنگ مو، محصولات مراقبت از مو، عطر، لوازم آرایشی، و محصولات ضد آفتاب تولید می‌کند. تیم‌های پژوهش و توسعه‌ی زیست‌دارویی این شرکت کیفیت محصولات آن را ارتقا داده‌اند. اگر در فرانسه شرکت لوازم آرایشی وجود داشته‌باشد قطعا نام آن در این فهرست خواهدبود و این جایگاه با نام لورآل پاریس پر شده‌است.

۲. مری کی (Mary Kay)

گرانترین برند لوازم آرایش در دنیا

مری کی یکی از پیشرفته‌ترین و گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا است که یکی از بزرگ‌ترین برندهای فروش مستقیم نیز هست. محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و لوازم آرایشی این شرکت شهرت بسیار زیادی دارد. شرکت مری کی برای مشاوران خود هزینه‌ی زیادی می‌کند و همیشه اطمینان می‌دهد محصولات‌اش در حد انتظارات مشتریان است. دفتر مرکزی این شرکت در ادیسون، تگزاس توسط مری کی‌اش در ۱۹۶۳ تاسیس شد. این شرکت با استفاده فناوری مدرن در این صنعت خوش درخشیده است.

۱. شنل (Chanel)

۱۰ گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

این شرکت توسط کوکو شنل در ۱۹۰۹ در فرانسه تاسیس شد. شرکت شنل بیش از ۱۰۰ سال سابقه‌ی درخشان و بسیار متفاوت با سایرین در صنعت لوازم آرایشی دارد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت، زیبایی و قیمت قابل رقابت نیست. شهرت این شرکت فقط به خاطر کیفیت بسیار بالا و محصولات ارزشمند و قابل اعتماد است. محصولات گران‌قیمت و خاص شنل بی‌نقص است و قیمت گزافی دارد. هم چنین این شرکت کیف، کفش، و اکسسوری‌های پوشاک نیز ارائه می‌کند. برای همین می‌تواند انواع نیازهای شما را رفع کند.

این فهرستی از گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا بود. حوزه‌ی لوازم آرایش بهترین حوزه برای شروع یک کسب و کار است، البته اگر از ملزومات و پیچیدگی‌های آن کاملا آگاه باشید. این شرکت‌ها استثنایی و منحصر به‌فرد هستند. شاید برخی از آنها محصولات مراقبت از پوست عالی تولید کنند و برخی دیگر در تولید محصولات مراقبت از مو و رژ لب خوب عمل کنند. برندهایی که در این فهرست آمده‌است سال‌ها است که در بازار موجود هستند و از نظر کیفیت خود را اثبات کرده‌اند. این برندهای لوازم آرایشی بیش‌ترین سهم فروش را به خود اختصاص داده‌اند و از ثروتمندترین برندها هستند

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید