شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبردر کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۸ کدام گوشی‌ها رونمایی می‌شوند؟

در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۸ کدام گوشی‌ها رونمایی می‌شوند؟

بزرگ‌ترین شوی سالانه موبایل و لوازم جانبی MWC 2018 از یکشنبه 7 اسفند در بارسلونای اسپانیا افتتاح و از دوشنبه به روی عموم باز خواهد شد.
به گزارش رتبه آنلاین، در این کنفرانسموبایلی-مخابراتی تازه‌ترین دستاوردهای صنعت موبایل و ارتباطات به نمایش گذاشته می‌شود.{لینک}

اینکه امسال چه انتظاراتی از این کنفرانسداریم و کدام گوشی‌‌ها رونمایی می‌شوند؛ بهتر است این مقاله را بخوانید.

 

سامسونگ

فردا شنبه سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگانموبایل از پرچم‌دار 2018 خود یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی خواهد کرد. اینمراسم عملا بیرون از کنفرانس انجام می‌شود اما در طول کنفرانس نیز این گوشی در معرض دید علاقمندان گذاشته می‌شود.

البته برعکس سال‌های گذشته، سامسونگ گوشی‌ و تبلت‌و بعضا لپ‌تاپ معروف دیگری را رونمایی نمی‌کند.

آنچه در مورد اس 9 گفته شده این است که تفاوتچندانی در بخش طراحی با اس 8 ندارد و تنها کم حاشیه‌تر شده و حسگر اثر انگشت نیزجانمایی مجدد شده است. ضمن اینکه پردازنده 2018 یعنی اسنپ دراگون 845 روی آن سوارشده و سامسونگ روی دوربین جدید مانور خواهد داد. ظاهرا توانایی‌ها و قابلیت‌هایخوبی به دوربین خود اضافه کرده تا بتواند با آیفون ایکس مقابله کند. همچنین اموجیسه بعدی به گوشی اضافه شده تا در برابر انیموجی اپل کم نیاورد.

تقریبا همگان از مشخصات فنی اس 9 خبر دارند وتنها می‌خواهند بدانند به چه قیمت و چه زمانی وارد بازار می‌شود.

 

ال جی

(عکس وی 30 پلاس)

امسال خبری از جی 7 در MWC 2018 نخواهد بود وطبق اخبار منتشره باید در تابستان منتظر پرچم‌دار کمپانی کره‌ای باشیم. سال گذشتهجی 6 با اسنپ دراگون قدیمی 821 راهی بازار شد و این در حالی بود که تمام پرچم‌دارانبا اسنپ دراگون 835 عرضه شدند.

ال جی در کنفرانس امسال قصد دارد وی 30 اس (پیش‌تر از وی 30 پلاس نام برده شده بود) رابا قابلیت ارتقاء هوش مصنوعی و دوربین ویژه رونمایی کند. با فناوری LG Vision AI عکسذخیره شده سرچ می‌شود و از طریق هوش مصنوعی آنچه در سرچ دنبال آن بودید را برایتانبه صورن آنلاین مهیا می‌کند. ال جی یک دستیار تمام عیار برای عکاسی روی وی 30اس تعبیه کرده و مثلا در حالت food mode تصاویر دقیق از ناهار شما می‌گیرد.

 

 

سونی

سونی دست کم یک گوشی صفحه خمیده مجهز بهپردازنده اسنپ دراگون 845 در سایز 5.7 اینچی با نمایشگر 4K در اسپانیارونمایی خواهد کرد. سونی گوشی‌های زیادی در MWC معرفی کرده وامسال XZ Pro  یکی از آنها خواهد بود.

 

بلک بری

بلک بری دست کم دو گوشی با کیبورد فیزیکی را درکنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی خواهد کرد.

امسال صحبت از گوشی‌ای به نام Blackberry Uni استکه در کنار Athena و Luna بهنمایش گذاشته می‌شود.

 

آلکاتل

تی‌سی‌ال چین که برند آلکاتل را در اختیار داردقول رونمایی از 3 تا 5 گوشی را در MWC  داده است. این کمپانی همچنین از اولین گوشی خودبا نمایشگر 18:9 رونمایی خواهد کرد.

 

 

لنوو و موتورولا

لنوو مالک موتورولا امسال نیز گوشی‌های سری ایکسخود را به صورت آپدیت شده در کنفرانس موبایل بارسلونا رونمایی می‌کند. یک گوشی بانمایشگر 18:9 در سایز 5.9 اینچی را از سوی موتورولا خواهیم داشت که شاید بتواندرقیب اندرویدی برای آیفون ایکس باشد.

 

 

 

نوکیا

امسال صحبت از نوکیا 7 پلاس در اسپانیا است کهدر کنار نوکیا 1 رونمایی خواهد شد. مدل 7 پلاس یک گوشی میان رده محسوب می‌شود کهقابلیت‌های بالایی دارد و در رنگ‌های جدیدی مثل سفید و خاکستری عرضه می‌شود. نوکیا1 یک گوشی ارزان قیمت است که برای اولین بار به سیستم عامل «اندروید گو» مجهز می‌شود.

 

 

هوآوی

کمپانی چینی امسال با MWC میانه چندانخوبی ندارد و ترجیح داده است تا سری جدید P خود را در ماه مارس و بیرون ازکنفرانس اسپانیا رونمایی کند. البته شاید شاهد رونمایی از تبلت سری جدید مدیاپدتوسط هوآوی باشیم که هنوز تایید نشده است.

 

 

ایسوس

کمپانی تایوانی قرار است زنفون 5 را که شبیهآیفون ایکس ساخته، رونمایی کند. پردازنده اسنپ دراگون 845 و 6 گیگ رم بخشی ازمشخصات لورفته زنفون 5 است که شاید در کنار ساعت جدید در بارسلونا ببینیم.

 

 

اما سایر برندهای متفرقه نیز گوشی‌های جدید خودرا برای کسب بازارهای جدید رونمایی خواهند کرد. البته اچ تی سی به عنوان برندمعروف شاید حرفی برای گفتن نداشته باشد اما برندهایی مانند ZTE با بلید وی 9 وبرند ویووی چین گوشی جدید خود را رونمایی می‌کنند.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید