جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیجلسه بازدید شرکت بهینه وزین

جلسه بازدید شرکت بهینه وزین

جلسه بازدید شرکت بهینه وزین در تاریخ 5 خرداد ماه 98 در محل آن شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، در این جلسه رتبه اولیه با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.

به گفته مسئولان گروه پارسیان هوشمند، امکان بهبود رتبه شرکت بهینه وزین وجود داشته و این شرکت طی 7 روز کاری آتی زمان دارد تا مستندات تکمیلی خود را جهت بهبود و نهایی شدن رتبه به دبیرخانه رتبه بندی ارسال کنند.

گفتن است در این جلسه حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره و پریسا فرمانی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

 

معرفی شرکت

شرکت بهینه وزین در سال 1375 تحقیقات اولیه را در زمینه تولید انواع کره گیاهی (مارگارین) در کشور آغاز کرد و برای اولین بار محصولات خود را با نام تجاری (مهگل) در سال 1377 روانه بازار مصرف کرد این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده کره گیاهی در ایران و به عنوان پیشگام و پیشرو در این صنعت نوپا در زمانی نسبتاً کوتاه موفق به بسط و اشاعه فرهنگ مصرف صحیح چربی ها و به ویژه چربی های گیاهی در کشور شده است.

شرکت بهینه وزین در ادامه ارائه خدمات جدید خود برای نخستین بار در ایران اقدام به تولید خامه قنادی (مینارین) و نیز اسپرید حیوانی نیم چرب با برند تاپ کرده است که در مدت زمانی کوتاه با استقبال کم نظیر مصرف کنندگان در بازار مواجه شده است.

این شرکت دارای گواهینامه های بین المللی HACCP و ISO 22000-2005 و ISO 9001-2008 و نیز گواهینامه بین المللی حلال است.

  

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید