شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیثبت نام شرکت پتکو برای رتبه‌بندی

ثبت نام شرکت پتکو برای رتبه‌بندی

شرکت تولید پمپ های بزرگ و توربین آبی – پتکو  به منظور تعیین رتبه خود درحوزه فعالیت ماشین آلات و تجهیزات در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد.

به گزارش رتبه آنلاین، عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

معرفی شرکت

شرکت تولید پمپ های بزرگ و توربین آبی با نام اختصاری پمپ و توربین (پتکو) ، در سال 1371 با سرمايه گذاري سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران « IDRO » تاسیس شده و در سال 1378 به بهره برداری رسید. در سال 1387 در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، سهام این شرکت به بخش خصوصی (گروه صنعتی سدید) واگذار شد .

این شرکت جهت طراحي و ساخت سفارشی پمپ هاي مورد نياز صنايع مختلف از جمله نفت ،گاز، پتروشيمي ، صنايع نيروگاهي، خطوط انتقال آب و توربين هاي آبي کوچک و متوسط بنا شده است. همچنین تامین قطعات يدکي، نظارت بر نصب و راه اندازی، خدمات پس از فروش، تعمیرات و ارائه مشاوره مهندسی در حیطه کاری این شرکت است.
کارخانه شرکت پمپ و توربين در منطقه صنعتي قراملک در شهرستان تبريز در فضايي به وسعت هشتاد هزار مترمربع واقع شده که مجهز به ماشين آلات وتجهيزات سبک، نیمه سنگین ، سنگين و آزمایشگاه توربو ماشین است.

این شرکت بزرگترین آزمایشگاه تست پمپ در خاور میانه است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید