جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیثبت نام «رنگ‌چی شیمی» برای رتبه‌بندی

ثبت نام «رنگ‌چی شیمی» برای رتبه‌بندی

 

 

شرکت بازرگانی رنگ چی شیمی به منظور تعیین رتبه خود درحوزه فعالیت بازرگانی در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد.

به گزارش رتبه آنلاین، عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معرفی شرکت

مجموعه رنگ چی شیمی در سال 1362 فعالیت خود را به شکل سنتی در بازار تهران به عنوان یک واحد تامین کننده مواد اولیه صنایع رنگ, پلاستیک, نساجی, چاپ و ساختمان آغاز نمود. در شهریورماه 1379 شرکت با توجه به اعتماد مشتریان خود و همراه با اندوخته های دو دهه قبل خود با رشدی قابل توجه روبرو گردید و در این راستا و در جهت ارائه سرویس های بهتر و کاراتر به مشتریان، رویه خود را در امور بازرگانی تغییر داد و ادامه آن را در قالبی جدید و با رویکردهای جدید آغاز نمود و در اولین گام شرکت بازرگانی رنگ چی شیمی را به صورت یک شرکت تاسیس نمود. در همین راستا شرکت موفق به اخذ اولین نمایندگی رسمی خود گردید و در کنار صنعت با نگاهی به آینده به حرکت خود ادامه داد. امروزه شرکت رنگ چی شیمی با بیش از 30 سال تجربه در این صنعت دیگر نامی شناخته شده و قابل اعتماد در صنایع مختلف می باشد و از این رو هم تامین کنندگان بزرگ مواد اولیه و ماشین آلات در دنیا و هم مصرف کنندگان نهایی و صاحبان صنایع در داخل کشور با اطمینان با این شرکت همکاری می نمایند.

امروزه این شرکت افتخار دارا بودن نمایندگی چندین شرکت اروپایی و آسیایی معتبر جهان را در صنایع مختلف دارد و از طرفی نیز با دیگر شرکتهای بزرگ تامین کننده مواد اولیه رابطه ای نزدیک و تنگاتنگ دارد. با اتکا به خداوند متعال و به پشتوانه تجارب گذشته و همکاری صاحبان صنایع این شرکت هر روزه گامی مثبت در جهت ارتقاء سطح خدمات خود بر می دارد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید