شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراز عاشق شدن در ۲۵ سالگی تا روی صحنه رفتن به پیشنهاد...

از عاشق شدن در ۲۵ سالگی تا روی صحنه رفتن به پیشنهاد بهاره رهنما

پژمان جمشیدی در برنامه «دورهمی» از عاشق شدنش در ۲۵ سالگی و از اولین تئاتری که به پیشنهاد بهاره رهنما بازی کرد، گفت.

به گزارش رتبه آنلاین، بهگزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه گذشته (پنجشنبه پنجم بهمن) پژمان جمشیدی، بازیکنسابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مهمان برنامه«دورهمی» شد.

او دربخشی از برنامه با اشاره به این که یک گل ملی دارد، گفت: «من در کل یک گل ملی دارمو البته همان گل ملی من از گل‌های آقای دایی معروف‌تر است‌! واقعیت این است که من کلادر گل‌زنی بدشانس بودم. یک بار هم در بازی پرسپولیس و سپاهان که خیلی جنجالی شد، گلزدم، اما برق شبکه سه رفت و هیچ کس آن گل را ندید!»

بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» کهقبلا هم در مورد چگونگی ورودش به دنیای بازیگری توضیح داده بود، بار دیگر گفت: «من بعداز فوتبال، اتفاقات و خاطراتم را برای پیمان قاسم‌خانی تعریف می‌کردم و او می‌خندید.مثلا قبل از این که فوتبال را کنار بگذارم هر وقت خرید می‌رفتم، همه کمکم می‌کردندو همراهم بودند؛ ولی وقتی از فوتبال خداحافظی کردم، دیگر هیچ کدام از این اتفاق‌هانمی‌افتاد. همین خاطره‌ها به مرور طرح و ایده‌ای برای سریال «پژمان» شد.»

او کهاین روزها با نمایش «آن سوی آینه» در نقش پاتریک روی صحنه است، ادامه داد: «ساخت اینمجموعه با یک بازیگر ریسکش بالا بود. برای همین خودم نقش را قبول کردم. صد درصد آدم‌هاییکه من را می‌شناختند، با بازی‌ام آن هم در نقش پژمان مخالف بودند؛ به جز پیمان و مهرابقاسم‌خانی.»

این بازیگرسینما و تلویزیون در مورد بازی در تئاتر هم گفت: «یک روز منزل پیمان و خانم رهنما بودم.بهاره رهنما برحسب این‌که می‌دانست من تئاتر را دوست دارم، یک نقش پیشنهاد کرد و بعداز تمرین‌ روی صحنه رفتیم. من نمی‌دانستم تئاتر تا این اندازه برای تئاتر دوستان مقدساست. خیلی‌ها پس از بازی در تئاتر، مخالف حضور من روی صحنه  شدند و فشار زیادی رویم بود. اما واقعیت این استکه تئاتر بیشتر از دو مدیومِ دیگر به من یاد می‌دهد. در حال حاضر هم نمایش «آن سویآینه» را در تماشاخانه شهرزاد دارم و در حوزه سینما هم برای جشنواره فیلم فجر با احمدرضامعتمدی «سوء تفاهم» را کار کرده‌ام.»

اولینتئاتری که پژمان جمشیدی بازی کرد، «بادی که تو را خشک کرد مرا بُرد» بهکارگردانی علی نرگس‌نژاد در سال ۱۳۹۲ بود. در این نمایش جمشیدی و رهنما با یکدیگرهمبازی بودند.

جمشیدیدرباره عاشق شدنش هم گفت: «یک‌ بار در ۲۵ سالگی عاشق شدم و هنوز احساسی بالاتر از آنرا ندارم. دوست داشتن را بیشتر تجربه کردم، اما عشق همان یک بار بود.»

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید