جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزپیش‌بینی بورس برای دوشنبه ۲۱ تیر

پیش‌بینی بورس برای دوشنبه ۲۱ تیر

درباره پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ تیر کارشناس بازار سرمایه معتقد است: در روزهای آینده به نظر می‌رسد با توجه به جو کلی بازار نمادهای گروه‌های سیمانی، ساختمانی و نیروگاهی و عمده نمادهایی که کمتر شاخص‌ساز هستند و در رسته نمادهای کوچک قرار می‌گیرند در بازار تحرکات مطلوبی را داشته باشند.

به گزارش رتبه آنلاین از تازه‌نیوز، بازار سهام امروز بر خلاف روز گذشته با تاثیرپذیری از سیگنال‌های مثبتی که به بازار داده شد با تحرکاتی مثبت به کار خود پایان داد. اما نظر کارشناسان بازار سرمایه درباره روند بازار فردا به چه صورت است؟

علی عصاری، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درباره روند فعلی بازار سهام اظهار کرد: روز گذشته خبری از سمت مدیرعامل توانیر به کارخانجات سیمانی و فولادی مبنی بر توقف تولید تا دو هفته برای کنترل برق مصرفی این کارخانجات منتشر شد که تاثیر آن بر روی این صنایع به سرعت خود را نشان داد اما به نظر می‌رسد این اخبار تاثیر بسزایی در روند نمادهای فولادی و سیمانی نگذاشته‌اند.

او می‌گوید: در حال حاضر بیشترین تاثیر را اخبار سیاسی حاکم بر جو کلی کشور بر روی بازار سرمایه می‌گذارد و به نظر می‌رسد اثرگذاری این اخبار در بازار تا ۵۰ درصد هم می‌رسد که به هیجان در بازار منتج می‌شود.

عصاری تشریح کرد: صنایع رو به رشد با ظرفیت تولید بالا و تک سهم‌های بازار که براساس عرضه و تقاضا روند آن‌ها مشخص می‌شود دو رکن اساسی دیگری‌اند که در تعیین راه بازار موثر هستند و به عبارت دیگر می‌توانند راه بازار را مشخص کنند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید