پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزمعاملات فیوچرز صرافی هیوبی به طور موقت در برخی از کشورها تعلیق...

معاملات فیوچرز صرافی هیوبی به طور موقت در برخی از کشورها تعلیق شد

به گزارش رتبه آنلاین به نقل از کوین تلگراف، بر اساس گزارشات، صرافی مستقر در کشور سیشل هیوبی، در بحبوحه نگرانی‌های رو به رشد در خصوص قانون‌گذاری دارایی‌های دیجیتال، معاملات آتی و لوریج دار خود را برای مشتریان برخی از کشورها متوقف کرده است. به گزارش بلومبرگ و به نقل از کوین تلگراف، صرافی Huobi خدمات خود را برای چندین حوزه قضایی محدود کرده، اما هنوز نامی از این کشورها نبرده است. علاوه بر این، هنوز دلیل تعلیق موقتی ارائه خدمات نیز ذکر نشده، اما گمان‌ها مبنی بر ارتباط این تصمیم با عدم قطعیت‌های پیش‌آمده در کشور چین است.

علت تعلیق معاملات فیوچرز صرافی هیوبی چیست؟

پس از آنکه ناظران چینی از برنامه خود برای ممنوعیت فعالیت‌های رمز ارزی در این کشور خبر دادند، صرافی هیوبی نیز به کاهش تعداد سرویس‌های میزبان ماینر خود در این منطقه قضایی اقدام کرد. البته همانطور که می‌دانید، برنامه کشور چین برای کنترل فعالیت ارزهای دیجیتال امر جدیدی نیست و سخنان اخیر نیز تغییری در سیاست‌های این کشور نشان نمی‌دهند.

صرافی هیوبی اوایل سال جاری و پس از کسب تائیدیه از سوی ناظران اوراق بهادار هنگ کنگ، به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در این منطقه خودمختار بود تا راه برای پورتفوهای جدید مدیریت دارایی رمز ارزی باز شود. این شرکت در ژوئیه 2020 مجوز «نوع 4» و «نوع 9» را از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار هنگ کنگ کسب کرده بود.

به استناد مساری، هیوبی گلوبال سومین صرافی رمز ارزی بزرگ از نظر حجم معاملات بوده و این میزان در روز یک‌شنبه از 7.3 میلیارد دلار گذشته است. همانند دیگر صرافی‌ها، با گسترش فاد در بازار، Huobi نیز شاهد رشد سفارشات فروش طی هفته اخیر بوده است. گفته می‌شود فروش هماهنگ شده توسط سرمایه‌گذاران خرد منجر به ریزش بیش از 1 تریلیون دلاری ارزش کل رمز ارزها طی 10 روز اخیر شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید