پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیدارندگان سهام عدالت همچنان منتظر واریز پول!

دارندگان سهام عدالت همچنان منتظر واریز پول!

با این که امیدواری‌هایی برای فروش سهام عدالت وجود دارد اما وعده‌های متعدد مدیران سهام عدالت باعث شده که برخی سهامداران این امیدها را باور نداشته باشند.

 فروش سهام عدالت از روز شش خرداد پارسال شروع شد، یعنی حدود یک سال قبل. فقط در دو ماه اول فروش سهام عدالت به صورت کجدار و مریز وجود داشت، سهام به صورت خرد فروخته و پول آن نیز خرد خرد به حساب سهامداران واریز می‌شد.

از پایان مرداد سال قبل تا همین الان سهامداران نتوانسته‌اند سهامشان را بفروشند. مسئولان نیز چندین بار وعده فروش داده‌اند اما عملی نشده است. حالا برای سهامداران در دو روش مستقیم و غیرمستقیم امیدواری‌هایی وجود دارد.

    طبق گفته مدیرعامل سهام عدالت، قرار است صندوقی تاسیس شود که سهام عدالت را از سهامداران بخرد و در بازار عرضه کنند. کارشناسان نیز پیش‌بینی کرده‌اند که در خوشبینانه‌ترین حالت پاییز امسال و در بدبینانه‌ترین حالت در بهار سال آینده صف‌های فروش بورس جمع می‌شود.

    از آنجایی که سهام عدالت در بازار سرمایه معامله می‌شود و مسئولان نیز بارها تاکید کرده‌اند که برای فروش سهام عدالت باید بورس به تعادل برسد و برگردد.

    اگر چه این امیدواری‌ها وجود دارد اما سهامداران که تجربه وعده‌های قبلی را دارند، این امیدها را باور ندارند. برخی از آنها می‌گویند که هنوز پول فروش سهامشان واریز نشده است، سهامی که در سال قبل فروخته شده.

    من هنوز سهم ۳۰ درصد اولم واریز نشده.ازاد شدن یا نشدنش برای امثال من ک کمم نیست چ فایده داره»

    من سهم عدالت خودمو پارسال فروختم تا الان خبری نیست تا کی ملت رو سرکار میزارین ترسی از خدا بکنین»

    «من از پارسال سی درصد فروختم فقط دوهزار ریختن»

    « منم سی درصد سهام یک ملیونیم فروختم بانک سپه فقط دو تومن برام خورد واریز کرد بقیشوکی میخواد واریز کنه خدا خودش از حال ما خبر داره از صبح بچم واسه یه خوراکی بستنی گریه میکنه خدا شاهده ندارم براش بخر مالهی بچه هاتون ب حال روز بچه های ما گرفتار بشن»

    «شما رو بخدا فروش سهام عدالت رو آزاد کنید تا مردم بتونم سهام شون رو بفروشن واقعا احتیاج داریم خواهشا»

     

    منبع: تجارت نیوز
    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید