جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۱

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۱

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/02/11

امروز سهامداران شرکت‌های گروه بهمن، بانک پاسارگاد و پرداخت الکترونیک سامان کیش در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بهمن دیزل، سرمایه‌گذاری توسه و عمران استان کرمان و تولید نیروی برق دماوند در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 13هزار و 547واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 194هزار و 303واحد  به کار خود پایان داد و بیش از 4 میلیارد و 979میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 758میلیارد تومان در بیش از 305هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه بهمن، بانک پاسارگاد و پرداخت الکترونیک سامان کیش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های توسعه و عمران امید، آلومینیوم ایران و مس شهید باهنر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 267میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 242میلیارد تومان در 114هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 87واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 572واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بهمن دیزل، سرمایه‌گذاری توسه و عمران استان کرمان و تولید نیروی برق دماوند بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و توسعه مولد جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید