پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

  • اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/02/07

امروز سهامداران شرکت‌های نورد آلومینیوم، آلومینیوم ایران و و ملی صنایع مس ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و آهن و فولاد ارفع در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 15هزار و 682واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 202هزار و 639واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 32میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 375میلیارد تومان در بیش از 472هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نورد آلومینیوم، آلومینیوم ایران و و ملی صنایع مس ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سالمین، فولاد خراسان و توسعه معادن روی ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 417میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 825میلیارد تومان در 116هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 32واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 636واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و آهن و فولاد ارفع بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پالایش نفت لاوان، سنگ آهن گهر زمین و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید