جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۵

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۵

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/01/15

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی روزدارو، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و ایران مرینوس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و شیر پاستوریزه پگاه فارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش  رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 13 هزار و 414واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 269هزار و 534واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و 364میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک هزار و 806میلیارد تومان در بیش از 195هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی روزدارو، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و ایران مرینوس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنعتی بهشهر، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 869میلیون ورقه به‌ارزش 14 هزار و 988میلیارد تومان در 113هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 95واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 907واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، پلیمر آریا ساسول و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید