پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیقیمت انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۱/۱۵)

قیمت انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۱/۱۵)

قیمت انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۱/۱۵)

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۵۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

    قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۵۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

    قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش محسوس همراه شده است؛ سکه در روزهای گذشته در کانال ۱۱میلیون تومان در نوسان بود ولی با پایان رسمی تعطیلات نوروزی بار دیگر قیمت ها در این بازار نزولی شده و سکه نیز به کانال ۱۰ میلیونی بازگشته است. از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

     

     

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید