چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیافزایش ۲۵ درصدی ظرفیت و تولید ۸.۲ هزار محصول سنگین در سال...

افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت و تولید ۸.۲ هزار محصول سنگین در سال آینده

مدیرعامل ایران‌ خودرو از افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت و هدف‌گذاری تولید ۸.۲ هزار دستگاه خودروی تجاری و سنگین در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رتبه آنلاین و به نقل از بورس پرس، فرشاد مقیمی در مراسم رونمایی از پلتفرم جامع خدمات خودرویی “بسپر” با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت تولید و هدف‌گذاری تولید ۸.۲ هزار دستگاه خودروی تجاری و سنگین در سال آینده گفت: ارائه خدمات شفاف، سریع و آسان از اهداف طراحی پلتفرم بسپر بوده است و با بهره‌برداری از این طرح به سمت افزایش خدمات الکترونیک و ایجاد تحول در خدمات پس از فروش حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: با تعامل مناسبی با شرکت‌های بیمه‌ای، چشم‌انداز روشنی برای توسعه خدمات از طریق این اپلیکیشن پیش‌بینی شده است. این پلتفرم به هیچ برندی محدود نیست و خودرو با هر نام و نشانی می‌تواند از این زیرساخت استفاده کند. علاوه بر خدمت انتقال سرنشین که دغدغه بسیاری از مردم است، خدمت رسانی در محل هم از مزایای این پلتفرم است.

مقیمی ادامه داد: با طرح‌های بهبود متعددی که در حوزه خدمات پس از فروش اجرا شده، میزان شکایت در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است. با تعریف و اجرای برنامه‌های بهبود، افزایش رضایت مشتریان از محصول و خدمات دنبال می شود. تمام نمایندگی‌ها می‌توانند در این پلتفرم شرکت کنند ‌و خدمات ارائه دهند. با استفاده از این طرح می‌توان بازاریابی خوبی برای ارائه خدمات انجام داد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید