پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیمعاملات مشکوک بانک پرحاشیه در بورس امروز

معاملات مشکوک بانک پرحاشیه در بورس امروز

معاملات مشکوک بانک پرحاشیه در بورس امروز

در روز رشد ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحدی شاخص، بانک پرحاشیه، یک پتروشیمی، هفت شرکت سرمایه گذاری به همراه ۶ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش رتبه آنلاین از بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش منفی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت با بهبود تقاضا در نمادهای بزرگ، نماگر بازار با رشد ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۲۲۹ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۸ و ۲.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک تجارت، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک پارسیان با داد و ستد بیش از ۸۹۶، ۸۰۶، ۴۰۵، ۲۹۶ و ۲۸۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۵ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت کشت و صنعت جوین حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت ۱.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۱۱۶.۸ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بانک سرمایه، سرمایه گذاری توکافولاد، نساجی بروجرد، سرمایه گذاری استان کرمان، سرمایه گذاری استان اردبیل، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، سرمایه گذاری اقتصاد نوین، فولاد خراسان، سرمایه گذاری پردیس، گروه مپنا، سرمایه گذاری ملی، پتروشیمی گلستان، سموم علف کش و گروه بهمن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک بانک و پتروشیمی، “ونیکی”، ۶ شرکت سرمایه گذاری به همراه ۶ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید